点算吖....点算吖......
我聽日係sports day 吖!我體育一d都唔叻,哥d死人老師又要人地一人一定要參加一樣比賽喎~(煩死人
我本黎唸住享個ground到等食飯......之後就等放學........(本黎既唸法.可以話夢想)sports day既==
結果.........鳴鳴鳴鳴
死啦!我聽日要去西貢XX sports ground 吖~我都未去吖~
好似係塔巴士去吖!我仲同我d FD約左一齊去跳遠架!
because跳遠唔會咁洋嗎!and是彈跳三下就走得啦!簡單快折~
唉~
我仲有兩日要等吖! 慘
等食飯,等放學,等食氯,等放學,等食飯.等放學........xn次><.........鳴鳴鳴鳴
|