今日又係勁無聊既星期六
每個星期都係咁~(鳴....)
朝早就去補習之後就番屋企訓覺...........(超無聊)
我好想出街吖~but我得自己一個好無聊吖!and我無money吖><
出街都買唔到野啦~(貧人真係慘啊~)