今日我家姐去左旅行,所以佢個1歲幾既小朋友交左俾我屋企照顧,今日可以成日都見到佢喇,不過就好唔聽話囉,走黎走去,搞到我好倦,照顧小朋友真係唔易~~
下午rain同brenda分別打左兩次電話黎(其實打左唔止兩次呢,可能我睇緊個小朋友唔知佢地打過黎啦),問我著衫著咩碼,著鞋著幾大,我都覺得奇怪架喇,最後再打多次黎,叫我出去屯門,不過真係唔好意思,我睇緊個小朋友行唔開,所以冇出到,原來佢地係想送生日禮物俾我,但係唔知買咩好,所以叫我出去揀。果陣我真係好開心架,佢地真係送生日禮物俾我喎,不過可惜我出唔到丫,真係我既損失•••夜晚果陣知道佢地冇買到俾我, 不過買左俾果個人,算啦,我恨唔到架喇•••其實諗深一層,佢地曾經為過我份禮物花盡心機,週圍搵過,雖然冇買到,不過見到佢地咁有我心,我真係好感動架,就算最後冇一份實實在在既生日禮物都冇所謂,佢地呢份心意已經係一份最好既生日禮物喇,我真係咁諗架~~
如果下次你地再叫我出去既話,我一定會出架,因為我都想請你地食下野,行下街,開心下架~~
|