今日並唔係我既大日子,係阿rain既大日子,今日佢要出席一個發佈會,要面對好多人,包括記者,我覺得佢真係好叻,我有呢個妹,我都覺得好自豪呀,不過我知背後一定會好辛苦架。等stephen返黎之後我即刻拎佢盒帶黎睇,睇下阿rain同emily既表現,果然好專業呀!!
今日可以早放工,因為我要帶d小朋友返天水圍,今次多左一個男仔加入,變成左一隊3個人既隊伍,多左人一齊放學,郭芷晴小妹妹開心左好多,多左好多野講,我都好開心。送完佢地返天水圍,我就出左沙田行街,之後先去紅磡返學,好快就放學,放學去左黃埔買飯上巴士食,返到屋企就好快訓覺lu。
|