今日如常返工,不過已經開始感受到呢d轉變喇,因為佢走左之後,佢之前d工作已經開始分俾我地其他人做,所以我既工作會越黎越忙~~
今日有人請病假,搞到我要幫埋佢睇兄姊照顧,又要勞氣,氣都斷。我覺得好快又多個人走架喇,到時it組將會立立亂~~睇下到時點收科•••
下午brenda同麥以雯返黎,真係好開心,總算都話係返黎搵我丫,雖然係唔俾,但我因為太開心,都留佢地係itsu間房度傾下計,話咁快就5點50分,我叫佢地落去搵阿rain,我就打家課日誌,不過我走果陣都唔見佢地lu。
臨走果陣見到阿rain同emily仲未走,辛苦晒你地喇,辛苦埋今日,過左聽日就完成左件事喇,亦都可以算係幫惠州做既最後一件事啦,所以聽日你地要加油呀,我會支持你地架,最衰我冇得到場支持你地啦!!
不過呢單野之後,你地會好少再返黎,真係唔捨得你地喇~~
|