前幾日講既消息終於證實左係......真既~~咁既話,學校既轉變就大喇,之後唔知有邊個會跟隨佢既行動呢~~唔理喇,我有野就照做,工就照開,做好本份就算喇~~
今日分左我影果d相俾幾個學生,見到佢地開心,我就好開心,似乎知道左會有呢個轉變之後,心情好似輕鬆左,開心左~~
今日臨走果陣,見到rain仲未走,佢icq又話冇咩胃口食野,佢平時中學果度已經多野做架啦,依家仲要做埋呢d野,其實我真係希望佢唔參加呢個發佈會會比較好,可以多d時間休息或者溫書,不過唔知阿rain你係咪咁諗呢?算啦~~你要加油呀~~!!
|