-____________-唉,,,,
搞老豆份野搞左成個晏就-__-XD
對著個MON就快死XD
^^同津傾電話XD
傾到3點-,-
死仔明知要7點出海都仲唔訓XD
幾好傾^^xd
/___\又舊患痛,,,
唉/_____\
快d買部notebook xd!
不過好多野好多相係以前部機到..
唉v___v
仲要買ipod touch ^^ 期待ing xd
聽pancakes d 歌個人都開心^^~