真係好耐冇打過喇,
呢幾排都返工,之後又放榜又出9展又返工
前幾日仲幫手cadet d野,搞到好晏先返hm第日又要返工.
今日終於可以係屋企訓下咁;s
尋晚收工同ape係尖咀海滂吹水煲煙之後食野去機鋪
成晚都so sad-_-打打下立泥左.
又係海滂煲煙飲酒-_-坐左好耐搞到冇哂車返屋企-_-
轉左3次車都仲要飛的-_-
好掛著cadet d人,估唔到呢2年泥,
真係咁多野,估唔到而家連草草都冇心機玩.
下年.20個active既cadet.如果唔係就要汁左佢/_\唉,
9月開始要同d jc一齊train.希望haha果d唔好玩野.v.!- -
|