| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 21 日 星期四  |
| 2010-10-21 | 分類: 未分類 | 開左學.都差唔多半年喇.
其實都幾開心既同d女仔玩
呀聰又同我勁有緣勁好傾^^
哈哈. 總括泥講都幾好既
雖然有時堆仔係好8公-,-但係都接受到既.
係呀田慘d姐.成日比佢地玩.
突然諗起,好勁冇聽1872喇.
其實自從識左szeman之後我都冇再聽過;
果時寧願慳返d時間唔好分心陪佢
搞到到而家都一路都冇聽;(
雖然話係話呢個月泥.都幾唔開心下.
但係.都令我肯諗多d,識諗左=]
即使話如果佢真係我既,咁又點
其實諗深果層.我真係咩都比唔到佢.x_x
可能而家個男仔可以令佢好開心幸福.
又可以成日係身邊陪到佢氹佢.
雖然諗到呢到難免個心會銀著銀著好辛苦
但係.妳開心,都係一件好事=]
我唔會話,早知當初寧願唔識妳
因為我知,呢半年既開心.好多時都係因為妳.
呢d對我泥講係珍貴既回憶
如果我冇識過妳,咁呢半年.我就白過左
其實.真係經一事長一智
呢件事之後,真係睇淡哂.
以前真係會刻意去識人.
會好怕冇拖拍果段空白期,
但係又拍得好不知所謂.
一個月就換一次畫咁
但係而家,我淨係想簡簡單單,做好我自己就算喇.
| |
|