攰~_~,,,
冇返工既日子xd
雖然話唔洗咁辛苦,但係好悶咖嘛係屋企xd
所以係屋企既日子,我選擇左煲卡通片^^xd
其實返工都唔係唔好既v3v除左攰少少之外,最慘係冇得陪szeman囉lol
真係唔捨得dum低佢一個t^t xd
講返7月2先^^
真係勁開心xd見返勁多人xd
一見到mandy即刻攬返著先^^xd
-___-都唔知1個2個咩事-,-.話我同朱欣係緋聞男女朋友-,-!
仲要一堆人沖入廁所囉lol!
影左勁多相^^ bcy開金口唱歌囉lol
全場high爆哂xd
之後仲有2隊band又係成場din咋-__-
不過認真果下,真係唱得麻麻-__-
拍手係讚佢有勇氣xd
hea左陣之後拉大隊由tst沖落tm食糖水^^xd
-___-都唔知堆人咩事囉lol
自己隻腳冇事就行勁快lol
得返我一個睇著朱欣.v.!
1個2個冇良心v3v xd
滿記好差囉d態度-__-如果唔係其他收哂都唔食佢.v.!
朋友9號再見^^xd
|