感覺上好似好耐冇打咁XD
呢排好中意呢係黑房玩電腦做隱青-_-
光都唔見下,,一陣出去見光死XD
唉.SZEMAN又叫我分手喇..
WKP又係咁..1個2個都係咁.
其實我係到諗緊..我唔散係因為咩.
唔通係因為冇貨係手...?
我又唔覺得係..我知如果我去追SZEMAN佢會受.
但係我又唔係去到同SZEMAN撻著果個地步
起碼係我認知之中.為對方而心跳既感覺係冇咖
但係對著LING我係有咖囉.
SZEMAN係會關心我.氹我..
但係永遠都做唔到一個地步係
一個笑聲,一個SMS,一個電話可以即刻令我忘記左唔開心,
但係.真係辛苦囉,
其實已經唔係呢幾曰既事.
但係呢排真係開始有D忍唔到.
WKP話終有一日.我會忍唔到落去,
我都明.但係.我想盡可能繼續落去.我唔捨得,,,
其實係我唔夠好姐..
thank a lot ...
|