原來諗著.妳第2日會搵返我,
點知第2日趕著出門電話冇電.唯有用呀哥個部,
換左張卡出門 就係咁.因為有d信息都亂左.
跟本搞唔清,妳有冇搵過我.
第1日.第2.3.4日
都冇搵過我,
根本都唔知咩事,冇啦啦傾傾下發哂脾氣唔講野咁.
講真果時我真係嬲,諗著妳唔搵我我唔會搵返妳.
我都唔知我星期2晚係咪喊過泥.
淨係記得自己喊得好勁好辛苦.
但係真係好真個夢.好似真係喊過咁..
wkp問我點解大期待妳返黎
其實我搵妳唔係一個問題,
但係我真係好想妳真係好可以同我講妳會重視我緊張我,
不過睇泥妳唔會.
每次收到szeman以外既sms
都會好緊張係唔係妳,點知係一次又一次既失落.
講真.有邊個唔中意比人氹比人愛.
但係係妳身上.我見唔到有任何一點既愛,妳都唔會氹我關心我,
請原諒我 好想自私將你佔有
|