今日差五多全日在製作部突擊IWSP
真係力竭。而且D砂紙都差五用
盡。尤其係400號既砂紙
不過!用砂紙來製作模型
效果係最好的,而且又
看五出有水口位
哈~哈,不過明天開始要統測LA
書又未溫!真係好爆光啊....................!