今天早上都五知做咩?
累到我死下死下
在上堂的是候五LALA訓著左,還差D流出口水。真係怪啊!
尼排終於無失眠LA,好開心啊~晚上只要一落床,只要幾
分鐘就訓了!真係多得番大陸~!比我一次過發洩曬所有煩惱
令到自己終於有覺好訓~五係的話~再這樣下去,我真係
死得~ku...ku..ku..ku..ku..部海盜高達X-1就快砌好
希望今個星期可以搞掂就好LA~到時又要幫渠影番張靚靚相先!