今日悶到仆街啊~!
其實想番中山都有開心既事,
就係番小學探D老師,哈~哈我仲老師幫
解決D學生之間既問題添!結果,
搞到我好受D師弟歡迎,真係出乎預料之外啊
而且今次番去用剩200元,令我有機會送生日
禮物比自己,ku....ku...ku...
但其實份禮物係五夠錢買~都係要靠我
老豆再資助我38先夠買。先知我哥份禮物係咩嗎?
就係MG版海盜高達X-1 LA,哈~哈但到E+都未砌過
因為D工具在譚SIR到,明天去拿番!甘樣就可以開工LA
海盜高達~!等我啊~!!