今次番去中山搞生日~原來係一個錯誤的決策,
在29號哥晚,本來心情極好,但何嘉俊和邱超超
來左,本來都好地地伽~不過渠話要早走
即來半小時就走LA,因為屋企人!
哥時個心突然時間覺得好咩,發覺自己
原來係無朋友既~原來屋企人係比朋友重要的
亦或者係我太自由挂?只要朋友一叫到我,
我就隨傳隨到,從來都五會SAY NO
而且因為哥件事,搞到我要破界---流眼淚
19歲都因為甘既事流淚,真係可笑
經過尼單野後。看來我要重新學習,咩人先值得我
去做渠朋友!同埋把人重新界定
其實同我做朋友,係好簡單。就係需要對方時,能隨時報道
五會因為家人叫對方早D番,就要早D走
我想尼D事隨左我之外,好少人會做到挂?
明天!明天或許會下雨吧?
好想淋下雨啊!
|