陸運會完結左兩日
心情終于得到平復,今年既我比上年進步了
都係多得我班主任既地獄式訓練~真係要
多謝渠!如果五係渠,今年我都無機會進入100米既
決賽,不過最後都係失敗收場,但五緊要,今年拿五到冠軍。
仲有下一年,只要今年堅持訓練,我相信下廉既冠軍會在
我手中發放光芒,古人曾經說過:失敗乃是成功之母。
即使失敗了,只要堅持自己既信念,堅持自己既目標,
終有一天!成功,勝利的光芒就會在努力的汗水中發放出
耀眼的光芒!