今天同阿星,阿童和我D同學去街,真係幾開心,但看戯就看到悶死~唉,以為會係恐怖片~點知係垃圾一部,
阿童成日話自己好肥,其實我覺得五算好肥,起碼好T過我以前哥件就得LA,
呵~呵,個樣又五算差,怪五知有甘多人追渠La.
尼幾日休息下先,比自己放鬆下,但D功課.唉五好提LA!!!