今天終於番來香港La!在中山哥段時間真係力竭~差五多晚晚都出去劈酒!
但都幾開心,但連續甘飲,覺得飲酒飲到無曬感覺.好似飲水甘.
只不過是D水帶點苦味和有D醉意甘.但唯一五開心的事就係聚會搞五成,
令到我極無奈,極度空虛~唉~!今次搞五成就下次搞LA,都無辦法,鬼叫班野無時間咩
有D就好早就要番學,有D過幾日要軍訓.真係覺得渠地可憐,邊有我地香港甘幸福~!
哈~哈