今天真係累啊!連續兩日都甘早起身,再就落去我就暈~
阿星份禮物終於比我搞掂LA,哈~哈 明天同渠地去行街~看來又要
力戰LA,不果其實我都想見下阿童係點~聽渠把聲就覺得渠幾可愛~但真人五知係點呢?
好期待!