欣:各位好ar!!(揮手)
(台下動漫人物毫無反應)
欣:好la wor!我咁有禮貌...你地竟然咁對我!?(泣)
動漫人物們:收X la!
欣:(抹淚)嗚,,,好女不與卡通人物鬥!
今日主要都係講返點解琴日參賽ge隊伍會贏~~
首先係我最喜愛動漫銅獎ge得主,,,我的王子殿下!
琴日好似有人有不滿ga bor,,,,,,
諾:有不滿ge人唔係俾人拖左出去斬ga la咩?
欣:好似係,,,
人黎!拖返佢入黎!!
(之後就有人拖住卡爾條c入黎la,,XD)
講~~你有乜不滿?
卡爾:點解我地四個靚仔淨係拎到銅獎?
欣:因為你地得四個靚仔。
卡爾:,,,得四個??
欣:你睇下櫻蘭ge男公關們,,,起碼都有六個la~
(一眾王子又被轟下台)
環:咁點解我地淨係拎到銀獎?(泡淚)
欣:因為薔薇少女有七個靚女~
環:呀~~春緋~!!爸爸被欺負了~~
春緋:||||||||||||
甜心:原來主持係有怪僻ga!!(淚)
欣:咳嗯,,,唔好傻la...
其實,,,佢地拎獎,好大程度上係因為小蒼同小翠,,,>////<(流鼻血)
甜心:(淚奔)好變態ar~~~~~~
薔薇少女們:(呆)
欣:咁講咁多la~(掩飾中)
要講下阿環點解會拎我最喜愛男主角......
(話未說完,環就扮晒野咁上台向台下觀眾揮手)
環:o係呢度,,,我要多謝作者,如果唔係佢創作我出黎,
我根本就唔會拎到呢個獎,,,更加唔會見到春緋!
我仲要多謝各位讀者支持ar!!
欣:你好似留左個人未多謝....
環:係!?係邊個?(東將西望)
欣:(氣)果個人咪就係我lor!
唔係我你點會拎到呢個獎ar!??
(環第N度被踢下台)
欣:哼,,,如果唔係其他動漫男主角都唔靚仔或無你咁kai,
你都唔會拎呢個獎la!!
真紅:純真是沒用。
翠星石:我都話ga la.....(請看薔薇少女第N集內容)
環:你係讚我,,,定踩我?
全場:踩你ar!
(環已到一邊打圈圈的說~)
欣:至於真紅成為我最喜愛女主角,是全靠個人努力的~
真紅:呵
環:不公平!!(放聲痛哭)
欣:Kai子...XD
至於我最喜愛片頭曲大獎係由高達得獎,
我同佢地有一面之緣,覺得D歌都唔錯...
最喜愛片頭曲大獎就係由薔薇少女Ⅱ得獎~~
因為真係好好聽>/////<
而點解櫻蘭會拎我最喜愛音效(配音)呢??
櫻蘭眾人:(緊張)
欣:係因為有鈴村健一XDDD
光:原來係我ge功勞~~
(台下角色一律狂喝倒彩)
欣:就係咁~~
至於薔薇少女拎我最喜愛音效(配樂),
係因為我琴日溫書時聽到佢地D配樂都唔錯~~XD
恭喜恭喜~~~!
雛菊拎到我最喜愛服飾(女),
因為我中2粉紅色~~XD
(被人拖下台打)
嗯,,,痛~~
一眾男公關次次換上唔同ge靚靚3~呢個獎佢地真係抵拎>3<
而我最喜愛BL組合,,,
相信無人比光馨更適合了吧....?
葉+葉王:我地呢?我地都係雙胞胎!
欣:就係無左美男子ge果種美感ar~(搖頭)
葉王:(氣)火靈!同我殺左佢!!
欣:(跳開)好難嘍~~!!XP
最重要當然係我最喜愛GL組合la,,>////<
(奸笑mode)
(全場無一不不寒而慄)←?
恭喜呢~~小蒼小翠~(燦笑)
真紅:被變態婆看上,,,妳們真可憐~
小蒼+小翠:(有淚留不得!)
欣:哈XD而小蒼同小翠ge禮物除左係獎杯一個~
仲有我親筆寫的小蒼x小翠感人GL故事一個~XDDDD
然後.....
欣和昨天的下場又一樣了.....(汗) |