娃娃看天下
此乃日記XD
dollykingdom
暱稱: 小娃
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
被【老】點了?
-3-
100問之(15)
100問之(14)
100問之(13)
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


100問之(2) 愉快 分類: 未分類

> 1.叫咩名: 潘芷欣
> 2.幾多歲: 16
> 3.住響咩區: 屯門
> 4.一日沖幾多次涼: 1-2
> 5.有冇跌過身份證: 無
> 6.有冇上過咸網: 有XD
> 7.扑FANGA定係BLOG: blog
> 8.有冇釘環: 有
> 9.單眼皮定雙眼皮: 雙眼皮
> 10.有冇戴眼鏡: 有
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩: 玩100問
> 12.聽緊咩: 歌
> 13.講緊咩: 無
> 14.食緊咩: 無
> 15.現在既時間係: 11點27分
> 16.今日幾多號: 18
> 17.著緊咩色衫: 花布的耶…
> 18.依家係日頭定夜晚: 日頭
> 19.同邊個玩緊MSN: 無
> 20.上緊咩網: Qooza
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作: 打圈圈?
> 22.雜誌: 無
> 23.ARTIST: 胡杏兒、黃宗澤
> 24.歌手: Jill、阿詩
> 25.SONG: 好多
> 26.FOOD: 魚肉麵、豆腐、黑朱古力
> 27.DRINK: 嗯…橙汁
> 28.劇集: 唔記得叫咩名…胡杏兒同黃宗澤ga…
> 29.電影: 斷背山、達文西密碼
> 30.睡姿: 無
> 31.國家: France
> 32.口頭禪: 唔知
> 33.朋友: 好多
> 34.人: 運雙
> 35.報紙: 無
> 36.牌子: Anna Sui、Baby?
> 37.生果: 山竹
> 38.顏色: 黑、白、天藍、紅
> 39.WEATHER: 秋
> 40.GAME: 新神奇傳說3
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢: 側田
> 42.JANICE OR 王苑芝: Janice
> 43.曾蔭權 OR 董建華: 董建華
> 44.黃偉文 OR 林夕: 黃偉文
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包: 雞尾包
> 46.聖誕假 OR 暑假: 聖誕假
> 47.寫信 OR EMAIL: 寫信
> 48.地鐵 OR 小巴: 地鐵
> 49.PUMA OR ADIDAS: 唔知
> 50.古巨基 OR 陳奕迅: 陳奕迅
> 51.百佳 OR 惠康: 惠康
> 52.7-11 OR O.K.: 7-11
> 53.WATSONS OR 萬寧: 萬寧
> 54.奶茶 OR 咖啡: 奶茶
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒: 楊千嬅
>
> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未: 未XD
> 57.拍過幾多次拖: 無
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎: 上面有、自己搵
> 59.你係咪一個好既LOVER: 應該係
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER: 唔知
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖: 兩樣都得
> 62.想要一個點既情人: 大方、nice、叻、負責任
> 63.想幾多歲結婚: 28
> 64.西式婚禮定係中式婚宴: 西式婚禮
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調: 中間
>
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格: 有
> 67.最鐘意邊個老師: Ms MA
> 68.最憎邊個老師: 唔講
> 69.最鐘意既科目: Geog
> 70.最憎既科目: Math
> 71.有冇玩黑板: 有時
> 72.出街食定響學校食 LUNCH: 學校
> 73.幾點放學: 有時3點、有時4點
> 74.幾點放LUNCH: 12點半或1點
> 75.放左學去邊: 屋企或書軒
> 76.係咪經常遲到: 唔係
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂: 無
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂: 無
> 79.上堂最鐘意做咩: 傾計
> 80.學校俾唔俾帶電話: 唔俾呀!
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑: 唔知
> 82.最白痴: 無掛
> 83.最可愛: 可愛…
> 84.最無知: 我自己
> 85.最矇下矇下: 無
> 86.最吹水唔抹嘴: 唔講
> 87.最講過唔算數: 無ge…
> 88.最叻: 我師父
> 89.最似大姐/大佬: 大佬(爆)
> 90.最型: 無呀!XD
> 91.最靚仔: …我身邊無靚仔
> 92.最靚女: 陸慧琛
> 93.最串嘴: 無ge…
> 94.最坦白: 溫總la∼
> 95.最多野講: 無乜
> 96.最鐘意傾心事: 陸慧琛
> 97.最冇時間觀念: 我自己
> 98.最細膽: 波波XD
> 99.最姣: 無
> 100.最成熟: 朱穎雯



100問之(1)﹒1 愉快 分類: 未分類

1* 今日係幾號: 18
2* 有心理準備做呢100條未: 有
3* 最鍾意聽咩歌:阿Jill ge歌
4* 你有無潔癖: 有點兒
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 8個字!?無聊無奈好悶好「支力」
7* 最後一次睇咩戲: 達文西密碼XD
8* 住係邊區: 屯門
9* 最想得到咩: 好多娃
10* 曾經愛過最衰既人: 唔好講la…廢事
11* 有無後悔愛過佢: 有
12* 有無想過幾時結婚: 有
13* 你覺得最可怕既係咩: 戰爭、天災
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 勞嘉韻
15* 如有識左幾耐: 12年黎緊
16* 日記網址係咩: 唔記得(爆)
17* 最討厭的人或物: 太多
18* 屋企電腦係唔係廢既: 唔係ge…
19* 最想多謝邊個: 阿媽同埋支持我的朋友
20* 近排有咩令你有好大壓力: 升唔到班
21* 有無得罪過人: 有
22* 如果有得罪左邊個: 好多
23* 用咩牌子既筆做功課: 唔知喎!
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 唔煩,好好玩
25* 第一次拍拖係幾時: 無
26* 記咩最叻: 人地生日
27* 有無講過粗口: 有
28* 最討厭咩天氣: 潮濕
29* 最鍾意哪細理: 細理?
30* 鍾意男定女: 男
31* 支唔支持同性戀: 無感覺,男同性戀會較好吧?
32* 最討厭的數字:無
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 同我好,大方,nice
34* 有咩秘密唔同人講: 唔同人講又點會同你講?
36* 數出你最愛既朋友: cindy、ki、ame、溫總、朱穎雯、aa、hk等
38* 係唔係乖學生: 唔係
39* 依家幾歲: 16
40* 數口叻唔叻: 數口咩黎ga?
41* 去開邊間超級市場: 華潤
42* 你覺得你係咩人: 好人
43* 口頭禪係咩: 未發現∼
44* 怕唔怕黑: 唔算好怕
45* 上網多數做咩: 唔知
46* ICQ no.係咩: 191720991
47* 會唔會日日都打日記: 絕對唔會
48* 幾度先會開冷氣: 27、8左右
49* 偶像係邊個: Jill、Hocc
50* 做左一半啦開唔開心: OK la∼^^
51* 最喜歡哪一套動畫: 薔薇少女、龍貓、夢幻街少女
52* 細細個個時得唔得意: 得意死
53* 有D咩古怪既習慣: 唔知…
54* 覺得自己尚算正常嗎: 都算
55* 做過最LOR既事: 醒唔起…
56* 讀近咩班: 4A
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 無
58* ICQ HANG左你會點: 唔用ICQ
59* 有無呃過最愛既朋友: 最愛?無乜印象…我估無
60* 最鍾意香港邊一到: 我的家、所有娃店
61* 最鍾意講既單字: 妖!
62* 最討厭咩戀情: 忘年戀
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 搞笑
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 因為…靚
66* 最怕既動物: 昆蟲家族
67* 依家有咩目標: 下年成績會好D
68* 最想學習哪一種語言: 法文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 無
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有時會
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 無
73* 電視劇值唔值得追: 睇下邊套la!法證先「瘋」我都有追
74* 會唔會幫呀媽做家務: 會
75* 你係屬於被動定主動既人: 視乎當時情況
76* 形容你最討厭既人個樣: 唔想提
77* 上網最唔好既地方係咩: 好多人
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 試過
79* 有無想過要整容: 無
80* 覺得自己最令既地方: 眼
81* 有無界過手: 有
82* 最想養既動物: …白兔?
83* 覺得自己衰唔衰: 衰
84* 有無兄弟姊妹: 有
85* 係唔係淆底怪: 唔算
86* 最唔相信邊個: 都無乜…
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 我都幾中2傻仔(唔係弱智果D)
88* 見過最核突既事: 嗯…Manson的相(爆)
89* 屋企有無種花: 有植物但唔會開花
90* 返學會唔會著冷衫: 會
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色: 黑、白、天藍、紅
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: Edison
94* 知唔知道神係咩: 知
95* 上咩堂先會訓覺: Hist、Eng
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有
97* 如果你有三個願望你想做咩: 會瘦、擁有好多pullip、多3個願望
98* 最鍾意既運動係咩: Tennis
99* 塔咩車返學: LRT
100* 眼唔眼訓: 都幾



2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


頒獎禮解說 分類: 未分類

欣:各位好ar!!(揮手)

(台下動漫人物毫無反應)

欣:好la wor!我咁有禮貌...你地竟然咁對我!?(泣)

動漫人物們:收X la!

欣:(抹淚)嗚,,,好女不與卡通人物鬥!

今日主要都係講返點解琴日參賽ge隊伍會贏~~

首先係我最喜愛動漫銅獎ge得主,,,我的王子殿下!

琴日好似有人有不滿ga bor,,,,,,

諾:有不滿ge人唔係俾人拖左出去斬ga la咩?

欣:好似係,,,

人黎!拖返佢入黎!!

(之後就有人拖住卡爾條c入黎la,,XD)

講~~你有乜不滿?

卡爾:點解我地四個靚仔淨係拎到銅獎?

欣:因為你地得四個靚仔。

卡爾:,,,得四個??

欣:你睇下櫻蘭ge男公關們,,,起碼都有六個la~

(一眾王子又被轟下台)

環:咁點解我地淨係拎到銀獎?(泡淚)

欣:因為薔薇少女有七個靚女~

環:呀~~春緋~!!爸爸被欺負了~~

春緋:||||||||||||

甜心:原來主持係有怪僻ga!!(淚)

欣:咳嗯,,,唔好傻la...

其實,,,佢地拎獎,好大程度上係因為小蒼同小翠,,,>////<(流鼻血)

甜心:(淚奔)好變態ar~~~~~~

薔薇少女們:(呆)

欣:咁講咁多la~(掩飾中)

要講下阿環點解會拎我最喜愛男主角......

(話未說完,環就扮晒野咁上台向台下觀眾揮手)

環:o係呢度,,,我要多謝作者,如果唔係佢創作我出黎,

我根本就唔會拎到呢個獎,,,更加唔會見到春緋!

我仲要多謝各位讀者支持ar!!

欣:你好似留左個人未多謝....

環:係!?係邊個?(東將西望)

欣:(氣)果個人咪就係我lor!

唔係我你點會拎到呢個獎ar!??

(環第N度被踢下台)

欣:哼,,,如果唔係其他動漫男主角都唔靚仔或無你咁kai,

你都唔會拎呢個獎la!!

真紅:純真是沒用。

翠星石:我都話ga la.....(請看薔薇少女第N集內容)

環:你係讚我,,,定踩我?

全場:踩你ar!

(環已到一邊打圈圈的說~)

欣:至於真紅成為我最喜愛女主角,是全靠個人努力的~

真紅:呵

環:不公平!!(放聲痛哭)

欣:Kai子...XD

至於我最喜愛片頭曲大獎係由高達得獎,

我同佢地有一面之緣,覺得D歌都唔錯...

最喜愛片頭曲大獎就係由薔薇少女Ⅱ得獎~~

因為真係好好聽>/////<

而點解櫻蘭會拎我最喜愛音效(配音)呢??

櫻蘭眾人:(緊張)

欣:係因為有鈴村健一XDDD

光:原來係我ge功勞~~

(台下角色一律狂喝倒彩)

欣:就係咁~~

至於薔薇少女拎我最喜愛音效(配樂),

係因為我琴日溫書時聽到佢地D配樂都唔錯~~XD

恭喜恭喜~~~!

雛菊拎到我最喜愛服飾(女),

因為我中2粉紅色~~XD

(被人拖下台打)

嗯,,,痛~~

一眾男公關次次換上唔同ge靚靚3~呢個獎佢地真係抵拎>3<

而我最喜愛BL組合,,,

相信無人比光馨更適合了吧....?

葉+葉王:我地呢?我地都係雙胞胎!

欣:就係無左美男子ge果種美感ar~(搖頭)

葉王:(氣)火靈!同我殺左佢!!

欣:(跳開)好難嘍~~!!XP

最重要當然係我最喜愛GL組合la,,>////<

(奸笑mode)

(全場無一不不寒而慄)←?

恭喜呢~~小蒼小翠~(燦笑)

真紅:被變態婆看上,,,妳們真可憐~

小蒼+小翠:(有淚留不得!)

欣:哈XD而小蒼同小翠ge禮物除左係獎杯一個~

仲有我親筆寫的小蒼x小翠感人GL故事一個~XDDDD

 

 

然後.....

欣和昨天的下場又一樣了.....(汗)



2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


一年N度的動漫頒獎禮∼ 愉快 分類: 未分類

咳嗯...

各位好!歡迎各位黎到一年N度ge動漫頒獎禮!!

我就係今日ge主持人兼評判兼嘉賓∼

我姓Snow White(白雪),名Alice(愛麗斯),字Daisy(雛菊)∼

志願係成為父親大人羅真的愛麗斯∼∼(妄想中)

(突然台下觀眾不斷喝倒彩..)

咳嗯...對不起∼

好la..動漫頒獎禮現在正式開始!!

 

嗯..首先,我地要頒「我最喜愛動漫」呢一個唔重要ge獎項...

(台下各動漫人物竊竊私語:咁都唔重要..咁咩獎先重要??)

哈∼最重要ge獎當然最後頒!唔好嘈!!

首先,「我最喜愛動漫」銅象得主係...

「我的王子殿下」!!有請四位王子上台!!

卡爾:什麼!!我地四個咁靚仔ge王子如埋都淨係得第3?

(其他王子默認...)

欣:有不滿?好la...我收返∼∼

眾王子:唔制!!

欣:好la∼銀獎得主係...

「櫻蘭高校男公關部」∼恭喜ar!!

有請主角們上台領獎!!

環:乜我地得第二...(打圈圈)

光+馨:我地ge魅力...(泣)

(一眾主角已被送下台)

欣:好la∼金獎得主係...

(台下一片緊張)

欣:咳...就係「薔薇少女」la∼!!!!

有請一眾主角上台!!

真紅:真不錯...

小雛:金獎!金獎!!

小金:是我的努力哦∼∼呵!

欣:嗯..要頌下一個獎項,就係我最喜愛男主角la∼!

眾人:下...又係唔重要ge獎項??

欣:對!好,公佈埋..呢個人就係櫻蘭ge環la∼∼

環:噢...我感謝各位ge支持...春緋!!爸爸得左la∼∼

(被踢下台)

欣:之後就係我最喜愛女主角..得獎ge人係薔薇少女ge真紅!!

真紅:我不愧係女主角..呵∼

(眾人目送真紅落台...)

欣:下個獎項係..我最喜愛片頭曲大獎!得獎ge係高達!!

(台下一片寂靜)

欣:喂!搵人上黎拎獎ar!

卡爾:你都無請佢地黎...(說中要害)

欣:人黎!拖佢出去斬!!

(眾人吃驚)

欣:下個獎當然係我最喜愛片尾曲大獎!得獎ge係薔薇少女Ⅱ∼恭喜

純:呃.....

欣:講幾句說話la..

純:呃..我多...多謝...(被踢下台)

欣:而下一個獎就係我最喜愛音效(配音)∼

得獎ge係櫻蘭高校!!(燦笑)

鏡夜:真係智在必得...

欣:...(無言中)

好la∼∼下個獎係我最喜愛音效(配樂),

得獎ge都係薔薇少女ar∼∼∼∼∼

金絲雀:呵!音樂ge當然係我拎la∼∼

欣:你中2la..

下個獎係我最喜愛服飾,女得獎者係..雛莓∼∼

男ge就係一眾男公關∼∼

雛莓:萬歲∼(甜笑)

男公關們:我都知我會拎到la∼∼

欣:唉...終於到最重要ge2個獎la...

(眾人好好好緊張)

欣:就係..我最喜愛BL組合!!

得獎ge係櫻蘭中ge光同馨!!

光+馨:又係智在必得ge獎∼∼XD

欣:仲有一個ga!!就係我最喜愛GL組合!!

(眾人好奇)

欣:得獎資格同BL一樣!!

眾人:一樣!??

欣:就係雙胞胎∼∼小蒼同小翠!!

眾人:下!?

小蒼+小翠:.....

欣:好靚ar...嗯>///<

 

然後......

欣就被溫總拖下台打了∼XDDD

 

(如有錯漏純屬巧合!!)

多謝!



2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


空中,,,花園!! 開心 分類: 未分類

嘻XDD

今日好好好開心ar∼∼

(天音:女人真善變........)

今日唔記得帶8達通返學∼

so追唔切班車la∼

點知就係因為搭遲一班車車∼就見到佢la∼∼>3<

呵呵∼∼XD

之後到放學∼∼(咁快?)

3點9同ame去左空中花園傾計同玩∼∼∼

太太太開心la∼∼∼∼

我地仲好似做電燈膽XDDDDD∼∼

不過真係太好lu∼^^

玩左成2粒鐘..(汗)

嗯..好支力........

later chat∼∼^^