今日係端午節..
因為偉大ge屈原,所以我地得了一日假期。
嘻..今日我搵到好多《王的男人》ge圖..
特別係李準基ar∼好靚女(仔)哦...*v*
好中2佢>//<好想睇《王的男人》!
白雪王子地位被取代la..XD
如果繼續係咁落去,師父同溫總應該唔駛陪我see達文西密碼XD
心另有所屬lu...
個個都話李準基於《王的男人》所演的拱吉,
比張國榮於《霸王別姬》所演的唔知邊個(汗),
仲要更靚,更妖艷,更女人..
我好認同ar..實在太靚女la∼
如果我係男人都會愛是佢XD!!
附上《王的男人》MV..↓
mms://mmc.daumcast.net/mmc/2/movie/mvideo/2005/12/kingsman_mv_300k.wmv
希望大家中2 la..
P.S:03.44秒時有李準基天真爛漫地笑的樣∼>//<
04.09有佢割脈ge樣..心痛死..
仲有一件事想話俾區Oi雯知....
就係...
白雪王子真人唔靚仔∼戲中佢靚仔好多∼-u-|||
不過佢都算唔錯ga la∼∼∼∼∼XDD

|