今朝起身之後隻手好痛ar..T^T
媽咪話係因為跳舞關系...
第1、2堂係maths..又係咁過..
好多數唔識計耶...聽日仲有quiz..Shi*!!
中文堂quiz..都唔算太難ge∼考listening..
Hist堂都ok悶..成堂都o係度同Ame列食物表XD
好想快D減完肥...好多野想食∼∼XDDDD..
上英文今日教speaking..本來好地地...
點知阿強抽lucky no.中左我...(泣)
算la∼∼∼∼∼反正有分加>u<
仲有..今日補習時Ivan同我講..
原來old Fung走係因為林家幸ge問題,唔關suki黃事..
因為原來old Fung係民主黨ge..不過好低調..
而且佢參加過選舉..校長好不滿...
但我覺得無乜問題lor∼Old Fung走埋得返邦邦一個好ge Maths老師..
無奈死la.......講下第2D野la∼∼
有無話你地知我MSN7.5好返la?不過ICQ又........
哈哈.....
好la∼∼話你地知la∼∼
我搵到白雪王子個ture name la∼∼XDD
佢叫Paul Bettany ar∼>///<
好靚仔...XDDD

↑我的減肥晚餐!?T^T
P.S.我頭先上左個網ar..
有人話白雪王子個角色應該搵Marilyn Manson做..
Fa....好樣..X lor....
歡迎各位上佢地官方網比較邊個靚仔D...XD
我就唔敢再去la..有D驚驚ar..>^<

↑靚仔>////<
|