娃娃看天下
此乃日記XD
dollykingdom
暱稱: 小娃
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
被【老】點了?
-3-
100問之(15)
100問之(14)
100問之(13)
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


6月5日lor!! 開心 分類: 未分類

 今朝起身之後隻手好痛ar..T^T

媽咪話係因為跳舞關系...

第1、2堂係maths..又係咁過..

好多數唔識計耶...聽日仲有quiz..Shi*!!

中文堂quiz..都唔算太難ge∼考listening..

Hist堂都ok悶..成堂都o係度同Ame列食物表XD

好想快D減完肥...好多野想食∼∼XDDDD..

上英文今日教speaking..本來好地地...

點知阿強抽lucky no.中左我...(泣)

算la∼∼∼∼∼反正有分加>u<

仲有..今日補習時Ivan同我講..

原來old Fung走係因為林家幸ge問題,唔關suki黃事..

因為原來old Fung係民主黨ge..不過好低調..

而且佢參加過選舉..校長好不滿...

但我覺得無乜問題lor∼Old Fung走埋得返邦邦一個好ge Maths老師..

無奈死la.......講下第2D野la∼∼

有無話你地知我MSN7.5好返la?不過ICQ又........

哈哈.....

好la∼∼話你地知la∼∼

我搵到白雪王子個ture name la∼∼XDD

佢叫Paul Bettany ar∼>///<

好靚仔...XDDD

↑我的減肥晚餐!?T^T

P.S.我頭先上左個網ar..

有人話白雪王子個角色應該搵Marilyn Manson做..

Fa....好樣..X lor....

歡迎各位上佢地官方網比較邊個靚仔D...XD

我就唔敢再去la..有D驚驚ar..>^<

 

↑靚仔>////<



2006 年 6 月 4 日  星期日   陰天


好慢... 愉快 分類: 未分類

今日係星期日,好難得唔駛補習...

不過8點幾就醒左..陪爸子媽子去飲茶..(呵欠)

返到屋企睇埋我的主人ge第2、3集就溫中lit,

溫完就食lunch..

之後就搞定埋Geography..

又see左達文西密碼ge書一陣..

發現左個好驚人好驚人ge秘密的說.......

(天音:係你之前無留意je!)

之後就跳舞...「支力」死...

之後就到左而家....

haha..

係咁sin∼bibi∼∼

↑我最親愛的女兒─小葵當上看版娘了嘍!XDD



2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天


水運!? 愉快 分類: 未分類

今朝6點半時被貓的電話吵醒...

然後就起左身...

見到出面都有D太陽,所以就無帶傘出去∼

去左OK買左包cookies(肥死><!)做早餐..

去到景峰都7點9個半字..遲到-O-

去到豐景園開始raining,好左Ame有傘XD∼

俾左件33貓,換來B班良好學生襟章XDD

好慘..又分社坐...

我個個社都有fds..唯獨Luke..(爆)

紅姑唔俾luke社同mark社坐...(扁嘴)

咁就同琛去左toilet..見到陳燕珊..

之後本來諗住安頓於matthew(←有無串錯?)同luke交界..

不過最後都係去左更衣室...

無lala又諗起上年水運..岩岩中2宗ge果段日子..

突然好想再睇佢swimming..

就o係本節目表(←唔記得英文點串..s字頭)度搵Boy B Grade ge賽事..

佢今年又拎獎la..好叻仔..

不過..我覺得自己係時候專注返o係雙果度lor..

同琛去左更衣室傾計同埋幫D女諗名..

有紅棗、葉殤、貝梨、杏漩、菓子、南苓同楚凝∼

不錯吧?(笑)

之後就玩天下太平..分唔出勝負XD

不過無耐就紅雨∼走得人lu∼∼

結果我同琛兩人一傘,濕晒XD

好大大雨ar..D雷聲又大..驚T^T

不過好感謝主,因為有家睡覺的媽媽聽到我電話∼

就係咁...

 



2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天


我對溫總的TAG~!!!! 愉快 分類: 未分類
 
我喜歡你 係我奶媽

我喜歡你 有玩cos

我喜歡你 對個個朋友都好

我喜歡你 夠謎!(毆)

我喜歡你 同我一樣中2睇櫻蘭

我喜歡你 因為你blog的blackground是小翠

我喜歡你 因為你愛李鴻X同慈XX后(XDDDDDDDDDDD)

我喜歡你 大家都愛吃甜品

我喜歡你 你係國家領導人XD

我喜歡你 有份幫我諗小說..(汗)

P.S.我不喜歡你 說up to you嘍~XDDDDDDD



風平浪靜的一天∼ 驚訝 分類: 未分類

今日都係好無聊咁過...

一返到學就上中文堂,好悶..

不過Econ仲悶,我都唔知佢講乜..

好地地都唔知點解佢要用英文教書..XD(EMI學校是也)

但佢之前都唔係咁..好煩ar!

我淨係知佢講MTR同KCR..

唉..之後上英文堂la∼

到我要p send(←爛英文)..

好多謝Ame同埋亨哥XDD

講左Pullip∼但竟然唔記得介紹阿女小葵T^T

算la...

我今次listening quiz好x差!!

得32.8/100...

不過我覺得阿強係個好老師∼佢都有行過黎問我點解今次咁差XD

唉..失敗∼

Geog堂好快就過..因為得一粒鐘..

放學等Ame同Julie時Ms Ma走過黎同我講今次ge quiz∼

佢話記得好似改左我份卷..成績仲要唔錯..我O嘴..

我話我覺得River同Farming果兩份easy好多..

不過可能補習真係有用la..但話唔定Ms Ma記錯人..(汗)

因為industy我真係好無把握......

算la..∼依家好肚餓XD食完野先算∼∼

P.S.點算ar∼我琴日只係食左半碗飯就重左3磅!?

    唉..減肥好慘......

    ↓靚女!?

 

由於師父妒忌我家小基的美貌XD...

(天音:小基先唔係你嫁!)

所以我就post左張佢男仔樣ge圖XDD..