娃娃看天下
此乃日記XD
dollykingdom
暱稱: 小娃
性別: 女
國家: 香港
« October 2022 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
被【老】點了?
-3-
100問之(15)
100問之(14)
100問之(13)
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 22 日  星期四   雨天


絕望 感動 分類: 未分類

絕望

因為實留班

 

比人笑

我都唔會介意

 

我介意的是

我留班的話

你一定不會再記得有我潘芷欣這個人

 

運雙

無左你

我會比死更難受

我知你唔會鐘意人去自殺

 

但無左你

我寧願選擇



2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


假如... 分類: 未分類

如果...

今日就係我生存於這世上最後的一天,

我會用6小時睡覺,讓自己不帶著黑眼圈離開。

我會用4小時和同好的朋友唱K。

我會用2小時去遊覽屯門。

我會用3小時去感謝一直陪伴我的好友。

我會用5小時去陪著家人,感謝他們。

我會用3小時好好回望自己一生,感謝主。

我會用1小時,乘車到天水圍,去找你,告訴你,我有多愛你。

 

然後

 

笑著離開。

 

 

如果今天是你最後一日,

 

 

會找我嗎?



2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天


父親節+二女出世lu>3< 驚訝 分類: 未分類

最近就黎考試la...

所以無乜打日記∼

但今日我一定要打ge∼^^

本來今日諗住同爸爸返學校ge佈道會,

(難得運雙邀請我wor...(汗!))

不過佢約左阿「女麻」,同埋要裝香俾阿爺∼

算la∼∼下次sin la...

然後今日有個好消息,

就係因為我減左20磅la...^^

阿妹及早送左個女女俾我ar^^

佢就係Pullip of Rovam la∼∼

好靚女*v*∼

二女女好靚~~^^

不過就未改名...

大家幫手諗下la∼∼

紅棗、葉殤、貝梨、杏漩、菓子、南苓同楚凝...

邊個好D??

我本人就覺得南苓好D...

留言ge人請投票ar∼!!!!!!>O<



2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天


Twins birthday∼ 滿足 分類: 未分類

唉,,成2日無打日記..好懶ar∼XD

各位見我ge標題係「Twins birthday∼」,

唔好以為係阿sa阿蕉ar...

其實係常陸院兄弟——小光同小馨∼∼

生日快樂ar∼∼>3<愛死你地!!

最近D quiz都唔錯..好在∼∼

今日9點幾出左MK..11點未到就返左黎∼

出左去拎鞋..好貴!!

落大雨仲要唔記得拎傘..shi*..

點知拎左返黎發現唔多岩!?

細左少少..雖然都著得落XD

我以都唔會亂買野T^T

決定賣返出去..

彷Baby鞋你地無人會要吧??XDDDDDDD

我決定左la...

都係等達文西密碼出碟la..

但買左之後,陸慧琛去我屋企睇la..^^

唉..係咁sin..

又要溫書la∼∼

可能會少D on..

希望升到班la∼∼∼



2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


好熱ge魔鬼日XD 傷心 分類: 未分類

今日都好似無咩野好做咁∼∼

第1堂Maths quiz ar..嗚..!死掉了!

第2堂Geog堂..唔知點解閃下就過鬼左..!?

(天音:鬼咩!得果一堂時間!)

第3、4堂就中lit∼好好好悶ar∼∼T^T

真係無乜心機去聽..唉..=3=|||

第5堂就中文..唔記得做過D乜!?

淨係記得謝詠心出黎分享ge果本書令我諗起小光小馨..

係bor..小光小馨6月9就生日la wor∼∼*v*

突然又諗起有人叫我出cos蓮華一事..(噴笑中)

呵呵∼∼我係男公關部頂頂大名ge女經理人ar∼>O<

(天音:難怪你最襯鏡夜la∼∼   欣:(毆!!))

唉..之後第6堂週會∼∼係培靈會∼XD

展鵬講得好激動..令我諗我自己係咪配做基督徒...

我呢個又中2 BL又中2白雪王子ge罪人...(泣)(汗!)

哈哈∼小息走左去食魚蛋,點知未食就打鐘..O嘴..

第7堂又係Maths...孫sir講埋D會考野..無心聽..

上第8堂先無奈..即係英文∼

書中一課文提到依家D人24小時做乜都得∼∼

有句仲話你可以凌晨走去買groceries都得∼∼

阿強就話,呢樣野係阿媽成日都會買ge∼∼可以@超市同便利店買到..

唔知點解...

我諗起安x套∼XDDD原來係日用品XDD∼∼∼∼

唉..就咁就過左日...

原來巴倫紐仲有得睇達文西密碼...

陸慧琛,不如你陪我去睇la∼∼XDD

無時間搵白雪王子D相∼∼XD

溫總話佢界乎靚仔同樣衰之間..真係講晒!XDD

所以∼今日搵住小葵做看版娘sin∼∼聽日先貼白雪王子∼∼