今日都好似無咩野好做咁∼∼
第1堂Maths quiz ar..嗚..!死掉了!
第2堂Geog堂..唔知點解閃下就過鬼左..!?
(天音:鬼咩!得果一堂時間!)
第3、4堂就中lit∼好好好悶ar∼∼T^T
真係無乜心機去聽..唉..=3=|||
第5堂就中文..唔記得做過D乜!?
淨係記得謝詠心出黎分享ge果本書令我諗起小光小馨..
係bor..小光小馨6月9就生日la wor∼∼*v*
突然又諗起有人叫我出cos蓮華一事..(噴笑中)
呵呵∼∼我係男公關部頂頂大名ge女經理人ar∼>O<
(天音:難怪你最襯鏡夜la∼∼ 欣:(毆!!))
唉..之後第6堂週會∼∼係培靈會∼XD
展鵬講得好激動..令我諗我自己係咪配做基督徒...
我呢個又中2 BL又中2白雪王子ge罪人...(泣)(汗!)
哈哈∼小息走左去食魚蛋,點知未食就打鐘..O嘴..
第7堂又係Maths...孫sir講埋D會考野..無心聽..
上第8堂先無奈..即係英文∼
書中一課文提到依家D人24小時做乜都得∼∼
有句仲話你可以凌晨走去買groceries都得∼∼
阿強就話,呢樣野係阿媽成日都會買ge∼∼可以@超市同便利店買到..
唔知點解...
我諗起安x套∼XDDD原來係日用品XDD∼∼∼∼
唉..就咁就過左日...
原來巴倫紐仲有得睇達文西密碼...
陸慧琛,不如你陪我去睇la∼∼XDD

無時間搵白雪王子D相∼∼XD
溫總話佢界乎靚仔同樣衰之間..真係講晒!XDD
所以∼今日搵住小葵做看版娘sin∼∼聽日先貼白雪王子∼∼ |