預計自己要 5 點起身, 6 點出門去 book 場...
點知...一起身發覺已經係 5:41am la ~ 大件事 ~ 即刻彈起身 !
6:15am 就出門啦, 落到去我排第 14 ~ 心諗...大件事 la ~
但感恩, 原來之前果 8 個老心家唔係排 book 場嫁 ! 所以我變左係第 6 個
最後都 Book 到, 仲係連續 2 個小時, 真係好呀 ! Thanks God !
Book 到場之後就返工 lu, 因仲早既關係, 所以都冇咩人等車, D 車都行得幾快
返到去之後, 我同另一個都有一早去排隊既同工係 office 食早餐, 順通吹吹水...
食完又早會 lu, 不過今日唔係我負責, 所以宦係幾輕鬆既 ! 我鍾意咁 !
e 個時候開始 feel 到眼訓 la...已經連續 2 日返早, 5 點就要起身 ~ 真係唔夠訓 ~
我地既上司見我地 2 日都咁早, 所以今日比我地完左自己既堂就閃得 !
而我因為最後果堂要上小廚師, 所以都係早左 1 hours 收工, 但已不錯 !
為左早 e 1 個 hours, 今次小廚師都上得幾快手...講快、煮快、收快、洗快
其實都幾得意嫁個 feel ^^
走左之後上左電車, 再轉返 港島 line...同樣都係覺得好快就搭完
因為...開心 a ma, 同埋睇下同邊個搭既即 ! 你 wo, 緊係覺得過得特別快 la
去到目的地我都有落車, 之後既時間就係公園休息、睇報紙、預備明天早會...
咁就個半鐘啦, 時間唔覺唔覺咁就過左 la ! 等到 la, 開唔開心先 ? ^^
而我都是開心的, 因為可以同你去食野, 仲有人送我去搭車 <- 1 人送 1 次 ?!
我唔會唔記得今晚當我等到你、我地係許留山...既情境...因為我真係好開心 ! |