嘩...好早呀...5 點就要起身 la ~
因為今日 7:40am 就要返到去帶 D 小朋友去參觀...
就係去 e 個...太古可口可樂廠 and 沙田文化博物館
當我同另一個同工返到去既時候, 見到原來好多小朋友 + 家長已經到左
真的是熱鬧呀 ! 今次我地有成 41 人同行去參觀 wo !
多人雖然係熱鬧, 不過都搞到我地同工幾忙嫁 ~ 但沒有問題的, 我地 OK !
成個參觀其實都幾趕 ~ 趕去太古可樂廠, 之後睇完又要趕住走 ~
去到沙田文化博物館仲熱鬧, 因為今日超多人係果到...
因咁多人既關係, 我地同工睇小朋友都多了點難度 ~ 不過最後都平安既 !
可是我的聲線已經沙了 ~ 回程時真的有睡教的衝動 ~ 可是不可以, 因為要工作 ~
返到去都係未有得休息嫁, 因為要做埋 D 參觀後的工作, 好累呀...
食飯...好好胃口 ! 同時大家都好多野講, 也是工事來的 ~
之後我就要一連上 2 堂 la...喉嚨好唔舒服 ~ 沙沙地, 仲有點痛 ~
好辛苦 ~ 不過我都要頂住 ! 之後都有同工買左喉嚨比我, thx !
本黎今日話早走既...不過最後唔止冇早走, 仲 late 左成個鐘走 ~ 開會呀 ~
返到大埔之後就買飯盒食, 不過唔點解我食唔落 ~ 有 D 辛苦 ~
|