今日晏晝同俊興返左去大陸,
跟住買左兩件褸...
其中一件我超鐘意=]
同秋秋果件差吾多款
最特別既事係買野果陣,
識左一個大陸男仔fd 小楊
佢帶住我地周圍行,周圍食...
佢係到好有安全感...
吾洗驚有咩事/.\
之後去左一間鋪買衫,
果女仔sales幾令女又親切
跟住走左之後,
佢地係甘話要返轉頭問人拎電話
點知返到去佢地事頭婆向到
我地買完野之後,想即閃人
但都係忍吾住問左句:
你今晚收幾點啊?!想約你一齊食飯^^
果女仔話:12點!
即刻柒左,佢地連電話都吾敢拎就走左
笑左出黎,幾條友好柒啊 XDD....
以下短片純屬搞笑用途,與本人無關xdd
|