我份人平時衰認真/.\ 最近泥一次都吾例外 就係太過執著" 到左今日... 我都仍然甘鐘意秋秋 就算你點呃我 點吾理我 覺得我煩都好 原來真正鐘意一個人既時候... 無論佢對你做過d乜都已經無所謂 我知我泥番說話改變吾到任何野 但我吾可能永遠放係心到吾講出黎 因為甘樣只會愈來愈有壓力 講到e到 我唸我都係時候真真正正 學識點樣放低