一去到果到就早到左lo,灑哂d時間/.\
跟住落淘大搵佢食野
點知遇到亞臣同阿輝兩個男仔
佢地真係好鬼令仔啊 ,果剎那覺得好自卑
好想即刻走人lo...
不過識落左,覺得佢地幾好同幾岩傾 
去到溜冰,d女仔竟然真係吾識溜= =
但我亦無拖佢地既手,因為自己都係新手一名 
如果某人係到就好lu 
起碼有個人肯拖下我,等我溜得開心d啦
係邊個果個人應該知既 XDD...
跟住番左觀塘,
同林海、亞臣同阿輝-V-
去左公園吹左陣水,食野
之後去接日本妹放畫畫班
去左APM行左一陣,閃人...
今日出左去最值得既事
吾係因為有甘多女仔係到
而係識到亞臣同阿輝兩個好朋友
所以今日出去係值得既
聽日就要同俊興去大陸買衫了
不過心入面有點吾知去吾去好既感覺
可能我想買既冬天外套只有香港既款式好d掛
所以我會係聽日未出發之前去睇睇先
如果岩就買 之後用淨下既錢去大陸買衫衫 
好啦 就甘決定啦!!!

|