又係溜冰啊... 聽日阿海約左我去溜冰 吾知有咩新發現呢=] 不過其實都吾鐘意溜冰的= = 甘岩聽日吾洗返工 出去散下心都好 溜冰 死就死la/.\ 後日約左俊興返大陸買衫衫 又吾知會有咩新發現呢? 到時先知 xdd 都話左佢地係我best fd黎啦 成日都約我 呵呵!!!