|
2011-06-04 |
|
♥04/06/2011
|
♥TVXQ;;BIGBANG;; |
03062011
我中意既人唔中意我, 我唔中意既人就偏偏中意我
其實呢句我已經明白左好耐;; 而家又整單黎歎-_-
救命!!!` 我真係唔想連fd都冇得做;
你唔係我杯荼囉; okay?! 我唔會中意你!!`
*權志龍先係我杯荼 權志龍你快啲同我結婚^_^
04062011

朴有天生日快樂(K);
你日日都要笑得咁開心!!!`
唔好成日溝女阿><!!!!!`
|
| timE:2011-06-04 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2011-05-31 |
|
♥31/05/2011 
|
♥TVXQ;;BIGBANG;; |
今堂文堂好好笑;; 成班一齊好好好;XDD
成班一齊出貓差啲比MS OR發現果陣;
即刻收番埋本薄果啲聲 真係齊到喊
成班係到笑,成班都傻哂; 中文堂又係成班食住雪糕上堂
第一次成班一齊食雪糕 仲要係上緊堂食 haha.
今日係3C最後一次正式上堂;; 三年喇;
雖然只係分班 但同班同學分開真係好唔捨得:(
講到好似就死咁 永遠都見唔到咁XDD
真係好愛好愛好愛3C班 仲有我地偉大既班主任;-*
3c加油!! 考好個試佢!!!!!!!!!!!!!! 特別係我XDD
這東西很可愛^_^
首爾永登浦警局透露BB成員大成在5月31日駕駛的坐駕懷疑撞倒旁邊的電單車及計程車,被入案違反道路交通法.....
究竟發生咩事呀?! 大成而家一定好唔開心;;
唔單止撞車,, 而且仲涉及一條人命...
無論結果關唔關大成事都好, 今次既事件對大成既傷害一定好大
希望件事係同大成無關喇, 真係好恐怖.
大成加油阿;; 唔好再唔開心:( FIGHTING~ |
| timE:2011-05-31 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|