2011-05-22晴天



22/05/2011

TVXQ;;BIGBANG;;

對唔住,我真係覺得你地好嘔心 愈來愈黑人憎 愈來愈討厭
我唔明點解做朋友要做到咁 仲話"好朋友"喎 咩都唔約我
就算你地知道我唔得閒 唔會去 你地係咪都應該問下我呢
你地真係冇諗過我既感受囉
我扮大方扮唔介意 唔代表我真係唔介意
相反,我次次約親你地其中一個 我都一定會問埋另外果個
你地呢?? 你地完全冇諗過我囉
你地而家有邊次有約過我 問我出唔出街 食飯又係咁
你地連去自修室溫書都冇約過我 就連SMS都冇個
寧願搵一個唔太FD既同學 都唔搵下我呢個"好朋友"
做朋友做到咁 仲做黎做咩姐 "好朋友"喎 真係好笑
係FB見到你地笑到四萬咁口既相 我真係覺得好諷刺
我真係好傻囉 因為你地我係到喊
你地明明約左係兩點半係西鐵站等 我三點去到西鐵站問你地到邊
你地又話搭緊車 再問先知原來你地係去緊沙灘
我已經三點先到 如果我唔問你地 你地係咪唔會同我講你地已經去緊沙灘
我仲會好似個戇鳩仔咁係到等 就連邊到等都唔講聲
我覺得最過份既係我話唔去之後 你地冇同我講一句"對唔住"
你地靜係話唔好咁 唔好咁 咁你想我點?
你地連一句基本既"對唔住"都冇講
我唔上韓文堂 肚痛 都照去 你地呢? 轉左係邊到等都唔講聲
我唔會因為一個咁小既問題而唔去 仲要係生日
係因為你地之前做過太多有意無意都會傷害到我既事
可能你地唔知 但你地已經傷害到我
你地溫書溫得咁開心 鬼唔望你地科科都抄 我係妒忌你地 點阿?
你地做一樣之前 唔該諗下人地既感受
好多謝你地 又幫我上左一堂寶貴既一課
呢堂真係好深刻 好傷 好多謝你地兩個"好朋友"

timE:2011-05-22 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011-05-18晴天



18/05/2011

TVXQ;;BIGBANG;;

TAEYANGB;HAPPY BIRTHDAY><!!!!`
話咁快我地既永裴就24歲喇;
沒有戀愛經驗既;; 純白色既太陽, haha
WULI永裴 快啲搵個好愛好愛好愛你既女朋友仔喇TT
其實只要你開句聲 真係大把女人走過黎;
鬼叫我地永裴咁完美;;
唱歌又好聽 跳舞又正 份人又溫柔又體貼:$$
雖然到時你搵到女朋友 會傷盡無數少女既心TT
不過只要你開心!!! 你幸福就得喇!!! ^_^
係呢一年開始以後WULI永裴一定要開開心心咁過;
如果有時攰既話;一定要好好咁休息;唔好整壞自己阿 
最後東永裴;生日快樂我愛你!!!! ;$

timE:2011-05-18 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


duckduckduck
暱稱: duckduckduck
性別: 女
傻仔;你真係好可愛:$