2011-05-17晴天



17/05/2011

TVXQ;;BIGBANG;;

點解今年咁快考試:S
01/6 (WED) LISTENING 聆聽
02/6 (THU) 中文 中作
03/6 (FRI) ORAL
07/6 (TUE) WRITING ENGLISH
08/6 (WED) 生物 歷史
09/6 (THU) 物理 中史
10/6 (FRI)  化學 地理
13/6 (MON) 數學一 數學二

timE:2011-05-17 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011-05-16晴天



16/05/2011

TVXQ;;BIGBANG;;

溫書阿YCM!!!  A班;A班;A班;!!!!!
咩我地呢啲好難入;; 我係唔會比你睇死我話比你聽:)
仲有十一日就要考試喇; 好驚:(
你可唔可以唔好再咁懶阿!!!!!!!

權志龍你要快啲好番. 我真係好擔心你
無啦啦整親都有 咁大個人仲唔識照顧自己!!!!!!!!
你知唔知我真係比你搞到成個人down哂. 好唔開心TT
但點解昌珉b會無啦啦走去睇你地既  好無奈囉-_-
不過都好;^_^  我唔想啲人成日話你地點點點;;
記住記住記住!!!!  快啲好番阿  唔好再死撐囉去;

真係好中意煲劇同睇文;; 睇文真係一大享受; 哈哈
不過呢排追開果兩篇都好虐 TT 我係咪傻左~.~
真係好虐!! 但甜既地方又真係好 甜喎;
呢啲就係虐文既魅力;-* 
"錯過"篇文真係唔錯 繼芸星之後我就係小小:$$$
睇到3;49AM 335L囉 L0L
仲有"是愛不是錯"都好正正
又係虐文 虐文當道!!!!!!!!
不過最尾一定要係甜 如果唔係我會死TT

快啲好番阿衰仔TT

timE:2011-05-16 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


duckduckduck
暱稱: duckduckduck
性別: 女
傻仔;你真係好可愛:$