|
2011-05-17 |
|
♥17/05/2011
|
♥TVXQ;;BIGBANG;; |
點解今年咁快考試:S
01/6 (WED) LISTENING 聆聽
02/6 (THU) 中文 中作
03/6 (FRI) ORAL
07/6 (TUE) WRITING ENGLISH
08/6 (WED) 生物 歷史
09/6 (THU) 物理 中史
10/6 (FRI) 化學 地理
13/6 (MON) 數學一 數學二
|
| timE:2011-05-17 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2011-05-16 |
|
♥16/05/2011
|
♥TVXQ;;BIGBANG;; |
溫書阿YCM!!! A班;A班;A班;!!!!!
咩我地呢啲好難入;; 我係唔會比你睇死我話比你聽:)
仲有十一日就要考試喇; 好驚:(
你可唔可以唔好再咁懶阿!!!!!!!
權志龍你要快啲好番. 我真係好擔心你
無啦啦整親都有 咁大個人仲唔識照顧自己!!!!!!!!
你知唔知我真係比你搞到成個人down哂. 好唔開心TT
但點解昌珉b會無啦啦走去睇你地既 好無奈囉-_-
不過都好;^_^ 我唔想啲人成日話你地點點點;;
記住記住記住!!!! 快啲好番阿 唔好再死撐囉去;
真係好中意煲劇同睇文;; 睇文真係一大享受; 哈哈
不過呢排追開果兩篇都好虐 TT 我係咪傻左~.~
真係好虐!! 但甜既地方又真係好 甜喎;
呢啲就係虐文既魅力;-*
"錯過"篇文真係唔錯 繼芸星之後我就係小小:$$$
睇到3;49AM 335L囉 L0L
仲有"是愛不是錯"都好正正
又係虐文 虐文當道!!!!!!!!
不過最尾一定要係甜 如果唔係我會死TT
快啲好番阿衰仔TT |
| timE:2011-05-16 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|