|
2011-04-29 |
|
♥29/04/2011
|
♥TVXQ;;BIGBANG;; |
威廉;凱特新婚快樂 希望你地可以白頭到老,永遠幸福快樂
|
| timE:2011-04-29 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2011-04-26 |
|
♥26/04/2011
|
♥TVXQ;;BIGBANG;; |
今日出左去唱k; with:suetman,qube,hohobobo
約10;15西鐵等; 好難得冇遲到:D
11AM唱到4PM;唱足五粒鐘,好鬼正
成班都挽都好癲,我諗我今次係人生唱得最HIGH既一次;
原來我唱歌都幾好聽:$$
好搞笑 今日點親歌啲MV 唔係講個主角死左就係個主角變靚女左
之後去左TM PLAZA到行 先諗番起自己唔記得入數:S
仲要今日截數 好采最尾都趕得切入到姐. haha
過程笑料多 真係多都喊TT 笑鬼死
我地話suetman要升級 點知個店員get到; 笑住同我地講
: 呢樣野我地幫唔到你
: 我唔係專業
真係勁kai囉,okay?! C.FIVE* ^^
我非你杯茶 也可盡情地喝吧*
my DAESUNGbb 20110426 happy birthday^^

|
| timE:2011-04-26 09:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|