|
2006 年 8 月 20 日 星期日 

|
| 好野'' |
今日好開心呀..,牙妹又唔係屋企
好野......我玩晒^^''
浩倫上幾次同牙哥佢地出去玩影果d相全部都係晒我度lu
kaka....好開心呀...有令仔相相呀^^
俾幾張你地睇睇啦^^''唔好話我唔益街坊啦...''
 
當然仲有好多啦...
邊個想同我拎既就add我啦^^''
真係好令仔呀^3^''
唔好誤會...我唔係鍾意左佢,,kaka
但真係好令仔呀嘛><
|
| 刊登時間︰2006-08-20 12:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
真系幾令仔wo.....
眼光5錯... 哈哈哈...
model來嫁..果條仔....
|
網主回覆
haha...
咩model呀?
我牙哥個fd黎嫁喎-口-'' Posted at 2006-08-22 10:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咩仲有多咩呀?? Posted at 2006-08-22 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|