2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天



好野''

今日好開心呀..,牙妹又唔係屋企

好野......我玩晒^^''

浩倫上幾次同牙哥佢地出去玩影果d相全部都係晒我度lu

kaka....好開心呀...有令仔相相呀^^

俾幾張你地睇睇啦^^''唔好話我唔益街坊啦...''

當然仲有好多啦...

邊個想同我拎既就add我啦^^''

真係好令仔呀^3^''

唔好誤會...我唔係鍾意左佢,,kaka

但真係好令仔呀嘛><

刊登時間︰2006-08-20 12:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ebecky 的日誌)


wah93114064 於 2006-08-21 01:09 PM 發表:
真系幾令仔wo.....

眼光5錯... 哈哈哈...

model來嫁..果條仔....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha...
咩model呀?
我牙哥個fd黎嫁喎-口-''
Posted at 2006-08-22 10:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wilsonkkk 於 2006-08-21 10:56 AM 發表:
你仲有多咩呀.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩仲有多咩呀??
Posted at 2006-08-22 10:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ebecky
暱稱: ★``豬LING ◆
性別: 女
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
最後一篇文
2006-08-28
悶爆]]=
shopping
好野''
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-----------難捨難分]]
親愛的同班 細味往年間 看著這校園裡 垂頭回味一番 轉眼間 歲月已難返 再踏進班房細望 某人仍在嗟歎 有點怕 往後路途遠嗎 終於哭了... 當天笑鬧痛悲 今天要別離 心中只渴望臨別再三抱緊你 銘記班房每一張笑臉 心中思緒似樂似悲 放大假 假後無人讓我去抄功課 記得嗎 往日時常鬧笑話 必須終結了嗎? 數學英中不必記得 留低心裡面的 只得好友結伴的每天 一想到某日台下鬧哄得獎那片段 喝采聲似再湧現 遺留但記住每張臉