2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天



shopping

今日同小慧去左mk shopping]]好鬼好笑呀

一開始佢就話好無聊,,好悶;;kaka

好戲就哽係係後面kala...hehe

我買左一條褲,,一件背心,,一件33,,一條皮帶..仲有耳環,,最緊要既就係-------

我同小慧都有既----一條頸飾呀^3^''

一樣嫁,,咁樣味代表我地兩個一生一世都係good fd囉...唔準唔見嫁><''

hoho....本身一條鍊就20蚊...咁我同小慧味買左2條囉]]

我話40啦喎,,,,-口-''oh!!shit....

我又同個老細講我得返20蚊炸喎,,,不如20蚊賣俾我地啦..好冇呀''

[[其實我唔係得返20蚊嫁..我好似仲有50蚊既''hoho....豬ling呃人地喎]]

但係唔怪得我嫁...49蚊真係太貴啦><''

好彩,,,老細睇在岩先我同佢買左耳環既份上...就20蚊賣左俾我地啦..

kaka....yeah~~

返到lok fu...都唔知去邊度好-v-?

小慧話返返小學睇下點...好,,,就返小學

返到去,,,見到校工叔叔呀^^___好彩有人姐^^''

原來尿主任同譚主任都係度喎...haha...好彩冇白行姐..hehe

又同佢地有講有笑咁...好開心呀^^

我同小慧仲送埋佢地兩位老人家去lok fu搭mtr呀...

小慧仲話我地送佛送到西...kaka

之後我又同小慧去左摩士...

傾左陣計就返屋企lu...

um...........全日就係咁...幾搞笑下..

kaka

刊登時間︰2006-08-22 10:29 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ebecky 的日誌)


牙俊 於 2006-08-23 09:47 AM 發表:
hihi好耐冇見你msn online la呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下...唔係化?
 
我差唔多日日都on啵...
 
係我見唔到你on就差唔多^^''
 
hehe
Posted at 2006-08-25 11:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mabelchan 於 2006-08-22 12:52 PM 發表:
我係邊個你知唔知呀???
我來幫你留言啦 開唔開心
kaka
你日記板整得好令令呀
加加油呀
得閒都幫我留言啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我哽係知你係邊個啦^^
 
家姐都唔知我又真係失敗左d既..hehe
 
咁都叫令?唉......
Posted at 2006-08-25 11:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ebecky
暱稱: ★``豬LING ◆
性別: 女
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
最後一篇文
2006-08-28
悶爆]]=
shopping
好野''
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-----------難捨難分]]
親愛的同班 細味往年間 看著這校園裡 垂頭回味一番 轉眼間 歲月已難返 再踏進班房細望 某人仍在嗟歎 有點怕 往後路途遠嗎 終於哭了... 當天笑鬧痛悲 今天要別離 心中只渴望臨別再三抱緊你 銘記班房每一張笑臉 心中思緒似樂似悲 放大假 假後無人讓我去抄功課 記得嗎 往日時常鬧笑話 必須終結了嗎? 數學英中不必記得 留低心裡面的 只得好友結伴的每天 一想到某日台下鬧哄得獎那片段 喝采聲似再湧現 遺留但記住每張臉