2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天



2006-08-28

都幾耐冇打日記下lu..

因為冇咩事發生過^^''

沉日我同小慧去左圖書館做功課啦!

其實係我自己係度做,,小慧係度同我亞妹做老c..kaka

好低能啊!!hoho

走lu...行多幾步,.,我亞妹對鞋又爛左..kaka///好搞笑

之後我地又係度換鞋著..好低b呀...kaka

跟住我地又去左睇下邊嫁車可以去新亞果邊...

小慧食住杯雪糕整到隻手都係...真係大細路嫁姐!!-口-'

so要搵wc啦......

我地去左月瘦廣場度搵wc....

撞鬼啊我地-口-'''''''''''''''''''''''''''''''''

我地係搵到男既wc.....見到d人入入出出咁...

so我地諗女wc都應該係符近!

搵到啦.....但係知唔知我地見到咩呢??

入到去............嘩!!!後樓梯??

全部都係樓梯!!!

之後就跑跑跑跑跑出黎啦........

跟住又去左上一層!

入左去...見到女wc啦!!

但係門鎖左-口-''仲聽到d鳴鳴聲////恐怖!

層層都係咁.........好得人驚!!

之後我地諗住走....係第一樓度又俾我見到喎///

味叫佢地去囉....仲奇怪呀!

佢個箭咀係指住前面...但係我地前面只係一快落地鏡!

wa,................好猛呀><

猛得黎好玩呀......kaka////都好耐冇咁玩過啦...kaka

成個傻婆咁///hoho

刊登時間︰2006-08-28 12:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ebecky 的日誌)


....> , < 於 2006-08-31 11:54 AM 發表:
去下..你xanga啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wah93114064 於 2006-08-30 05:18 PM 發表:
今日番學..番成點丫^^... 有無5記得起身呢^^....成日5on...想掛死我咩>﹏<...衰野... 唉...你天日又番學....想同你msn都5得>口<...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ebecky
暱稱: ★``豬LING ◆
性別: 女
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
最後一篇文
2006-08-28
悶爆]]=
shopping
好野''
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
-----------難捨難分]]
親愛的同班 細味往年間 看著這校園裡 垂頭回味一番 轉眼間 歲月已難返 再踏進班房細望 某人仍在嗟歎 有點怕 往後路途遠嗎 終於哭了... 當天笑鬧痛悲 今天要別離 心中只渴望臨別再三抱緊你 銘記班房每一張笑臉 心中思緒似樂似悲 放大假 假後無人讓我去抄功課 記得嗎 往日時常鬧笑話 必須終結了嗎? 數學英中不必記得 留低心裡面的 只得好友結伴的每天 一想到某日台下鬧哄得獎那片段 喝采聲似再湧現 遺留但記住每張臉