|
今.天.是......2007 年 10 月 12 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-12
快d派英文卷啦
好想知自己幾分喲
-
冇帶locker鎖匙
冇因為冇帶書被人扣分
天生-6鬼
xDDDDDDDDDDDDDDDD
-
第一、第二小息去搵唐生
(小尹要還書比佢
又唔敢[想]自己去)
但佢又比老師罰企
我同小婕抱抱
又話我撩小婕傾計
搞到我o晒咀
又話我撩佢傾計
我仲o
-
lunchtime
搵mum &呀公
佢地食緊嘢
mum叫我飲佢杯青色嘅物體
我一飲就知係薄荷綠茶
呀公話我嘅味覺太強
好多人一睇以為係青蘋果
= =
然後我呀媽話
猜包剪搥
冰個輸咗飲一啖
(杯東東超難飲的喲)
開始mum輸咗兩次
然後幾乎全部我同呀公輸
T^T
結果mum淨係飲咗三啖
= =
我係飲得最多
呀公仲有d吐痛
-0-
-
放學趕住去會合sinsin
不過見到林曉君
(唔係小學嗰個姚曉君)
佢隻腳傷咗
咁岩又住天水圍
就同佢一齊返屋企
然後竟然比我見到呀鬼
超感動
佢隻腳睇黎冇咩事啦
^0^
佢話一陣去仁濟
我都諗住去
不過到最後都唔記得咗
-
去會合sinsin嗰陣
見到羅佩婷、
陳松禧同陳佩珊(佢細妹)
咁岩sinsin就到lu
傾咗幾句
就搭車去練琴
-
練琴超好笑
我地係咁學miss講嘢
「you may start now.」
「major and minor scale in similar motion......」
「快d啦~你考幾級丫」
「要有流動性
連d~」
「不過要清晰
唔好粘住」
好好笑
xDDDDDDDDDDDD
-
同sinsin係新北江食埋飯
就返屋企lu
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 11 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-11 一個人流浪xDDDD
薯仔:
我同呀公冇嘢嫁~
-
VA堂
kian好慘呀!!!
為你默哀
話說
va堂要印版畫
好多油墨
kian被人一撞
就挨咗去張充滿油墨嘅報紙度
條褲有好大撻油墨
比成班笑
連d fd都串佢
T^T
好彩佢冇比屋企人罵
如果真係咁
就「黑上加黑」啦
-
今日超正
red cross之後
本來諗住返屋企
但見到barbie同魚仔餅
行咗一陣
同佢地bye之後
就有一個念頭
之前咪話過我去踩單車
踩踩下去咗蝶翠峰
我就諗住行去
但我之前只係係後面嘅路遠望
實際行前面我係唔識去
然後我就向kian平時返學嘅方向
行行行
過咗白約翰
基朗同榮恩
直覺話我知
我應該轉左
因為我上次去都要向嗰邊行
我一轉就見到白色一棟棟
一定係蝶翠峰
不過望過去近
行起上黎就. . . . .
因為要兜好耐先去到門口
所以都行咗幾耐
(天音:你老啦. . . . .)
然後我入去
個管理員都冇乜嘢
我由第8座去
765321咁行
經過
kian嗰座
呀糖嗰座
同張生嗰座
去到1座再兜後面
兜兜兜兜兜兜兜
咗去停車場
個保安明明見到個
呆下呆下嘅女仔
揹住書包係個停車場周圍行
一睇就知唔係住嗰度
仲可以視而不見
真好笑
好彩我唔係恐怖份子咋
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
然後出返去
行錯咗去恆香餅家嘅工房
仲入咗去
不過個呀叔同我講
就黎收工lu~
所以我望兩望就走咗
沿路行返返去
又係7仔見到周雅倫
同佢一齊返home~ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|