|
今.天.是......2007 年 10 月 29 日 星期一= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-29
好遲返學
見到小學同學
陳卓銘
(鄉議局嗰個)
上年佢仲同我講適應唔度英文
今日同我講
除咗用英文以外考的都很差
= =
原因係寫字太慢
中文204/204
得佢一個唔合格
= =
地理竟然級第八O.O
(讚!!!)
(家下佢英文應該好我好多. . . . .)
佢同我講
「你係唔係高咗?」
= =
我心諗:「一兩cm都睇到
勁!!」
「之前係唔係唔戴眼鏡嫁?」
「人人 之前 都唔係戴眼鏡嫁= =
加上我小二開始戴
我好似唔係小一識你嫁喎= =」
無奈的早晨
-
h&c本作業都係搵唔返
唔想再做過呀!!!!!!!!
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 28 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-28
今日一起身
哇!
個個都起晒身
不過個個都搶住用洗手間
沖涼洗頭
款款都有
我差唔多係最後一個
不過都有早冇遲
一去到
見到羅生佢地班男仔
個個企係度
-0-咗
然後玩遊戲
對第三組
玩四個GamE
三個羸
一個係兩組都輸
xDDDDDDDDD
有次係我的意見令大家羸呢
xDDDDDDD
食「最後的午餐」
點知
仲衰過個晚餐
得個豆腐食得
食完之後影大合照
之後就分車走lu
同羅生&施坐
施同羅生互影
d相超正
(PS羅生係影唔度施的
xDDDDDD)
問返羅琴日D嘢
原來係塌塌米房的男生
和隔離東九龍總部的
塌塌米房女生
發生問題
事原係一個我地總部的男生
係兩間房的門縫「涉」咗張營刊過去
班女仔就話我地總部的男生睇佢地
搞到我勁無奈
因為根本無可能睇到
之後同佢地去咗M記食嘢
因為羅生講咗D得罪我的說話
所以
被我整得很慘
還流血了
(惡魔)
然而就返屋企lu --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|