|
今.天.是......2007 年 10 月 18 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-18
今日請咗成日假
去鋼琴考試
朝早7:30起身
(都唔知咁早起身做咩)
汁一汁自己間房就去咗練琴
練極第一首都彈得唔好
結果愈彈愈急
又亂
唉= =
第二首隻左手成日無端端有重音
流動性有
不過冇咩感覺
好平淡
始終都係第三首最好
練完琴諗住去
不過發現冇帶身份證
急急腳返去攞
不過搵極都搵唔到
結果拎手冊
去到兆康轉車
架615p唔知咩事
十幾分鐘一班
610岩岩走咗
615幾時黎都未知
結果等咗十幾分鐘(11:16)
架615p終於黎
仲要搖12個站先到
不過
淨用咗15分鐘就到
15x60=900秒
900/12=75秒
平均1又4分3分鐘一個站
超勁
去到見到有個著校服嘅男生
一臉無奈的樣子
原來
佢應該10:45考
不過因為啊 女麻唔知咩事
家姐又病咗
呀爸呀媽去咗公幹
要照顧佢地
結果遲到
考官唔比佢考
慘慘-3-
打去問
又話最早要報下年4、5月
呼~
超慘耶-3-
結果佢同樣一臉無奈咁走
我入去考試
個翻譯呀姨同考官都好好人
(考官係個頭髮花白的呀伯)
考嗰陣超緊張
好驚唔合格
><
返到去1點半
食埋嘢成兩點幾lu
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 17 日 星期三= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-17
今日朝早涷到我唔想起身
mum係咁話夠鐘啦
我急急忙忙彈出廳
當然
我又比人呃咗
6:45咋= =
算
早d返學
-
行到學校
無端端有人拍我膊頭
望左邊見唔到
望右邊原來係關x言
嚇死我
仲以為邊個
(老啦
唔嚇得
xDDDDDDDDDD)
-
學校嗰邊d風
真係強
T^T
唔開冷氣開窗
都涷過開冷氣
-0-
我同小尹超超超超超涷
-
家姐部計數機比人正爛咗
一睇就知唔係意外做成
不過諗唔到邊個做
佢都唔知點同佢呀媽講
慘慘-3-
-
lunchtime就同mum同家姐
三人夾攻呀公
呵呵
結果佢洗出三十六計最絕的一招
~~~~~~走!!!!!!!!!!!!!!!!
-
班長就識超正
Gm0同呀公都係
(估唔到關x言同羅巨峰都係)
Gm0上台嗰陣勁多人拍手加歡呼
(可能因為佢上堂攪gag)
我都一齊拍
不過佢同校長握完手之後
隻手一直捉住自己件運動衫嘅邊
一定好緊張
而4a到4c嗰十二個班長都冇咩人拍手
一到呀公就N多人拍手
我當然又一起拍
呵呵
-
放學見度兩位令女
就係呀儀同婕妤
係天橋見到呀儀
佢如果再高少少就一定好多人追
(話唔定依家都係
不過冇同我地講
xD)
婕妤就係係呀dick嘅camp識
露營嗰次
不過我地都好耐冇見lu
我記得佢叫咩名
但佢唔記得
淨係記得我個樣
佢估我個名有「樂」字
我冇怪佢
因為佢係覺得我個樣
成日都好happy
所以咁諗
佢去買文具
一入去就見到bobo姐
我的小學同學兼中學同學
份人冇咩嘢
不過好似唔中意小婕咁
怪= = --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|