死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 10 月 18 日  星期四=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-10-18
 

今日請咗成日假

去鋼琴考試

朝早7:30起身

(都唔知咁早起身做咩)

汁一汁自己間房就去咗練琴

練極第一首都彈得唔好

結果愈彈愈急

又亂

唉= =

第二首隻左手成日無端端有重音

流動性有

不過冇咩感覺

好平淡

始終都係第三首最好

練完琴諗住去

不過發現冇帶身份證

急急腳返去攞

不過搵極都搵唔到

結果拎手冊

去到兆康轉車

架615p唔知咩事

十幾分鐘一班

610岩岩走咗

615幾時黎都未知

結果等咗十幾分鐘(11:16)

架615p終於黎

仲要搖12個站先到

不過

淨用咗15分鐘就到

15x60=900秒

900/12=75秒

平均1又4分3分鐘一個站

超勁

去到見到有個著校服嘅男生

一臉無奈的樣子

原來

佢應該10:45考

不過因為啊 女麻唔知咩事

家姐又病咗

呀爸呀媽去咗公幹

要照顧佢地

結果遲到

考官唔比佢考

慘慘-3-

打去問

又話最早要報下年4、5月

呼~

超慘耶-3-

結果佢同樣一臉無奈咁走

我入去考試

個翻譯呀姨同考官都好好人

(考官係個頭髮花白的呀伯)

考嗰陣超緊張

好驚唔合格

><

返到去1點半

食埋嘢成兩點幾lu

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-10-18 02:39 PM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 10 月 17 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-10-17
 

今日朝早涷到我唔想起身

mum係咁話夠鐘啦

我急急忙忙彈出廳

當然

我又比人呃咗

6:45咋= =

早d返學

-

行到學校

無端端有人拍我膊頭

望左邊見唔到

望右邊原來係關x言

嚇死我

仲以為邊個

(老啦

唔嚇得

xDDDDDDDDDD)

-

學校嗰邊d風

真係強

T^T

唔開冷氣開窗

都涷過開冷氣

-0-

我同小尹超超超超超涷

-

家姐部計數機比人正爛咗

一睇就知唔係意外做成

不過諗唔到邊個做

佢都唔知點同佢呀媽講

慘慘-3-

-

lunchtime就同mum同家姐

三人夾攻呀公

呵呵

結果佢洗出三十六計最絕的一招

~~~~~~走!!!!!!!!!!!!!!!!

-

班長就識超正

Gm0同呀公都係

(估唔到關x言同羅巨峰都係)

Gm0上台嗰陣勁多人拍手加歡呼

(可能因為佢上堂攪gag)

我都一齊拍

不過佢同校長握完手之後

隻手一直捉住自己件運動衫嘅邊

一定好緊張

而4a到4c嗰十二個班長都冇咩人拍手

一到呀公就N多人拍手

我當然又一起拍

呵呵

-

放學見度兩位令女

就係呀儀同婕妤

係天橋見到呀儀

佢如果再高少少就一定好多人追

(話唔定依家都係

不過冇同我地講

xD)

婕妤就係係呀dick嘅camp識

露營嗰次

不過我地都好耐冇見lu

我記得佢叫咩名

但佢唔記得

淨係記得我個樣

佢估我個名有「樂」字

我冇怪佢

因為佢係覺得我個樣

成日都好happy

所以咁諗

佢去買文具

一入去就見到bobo姐

我的小學同學兼中學同學

份人冇咩嘢

不過好似唔中意小婕咁

怪= =

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-10-17 06:30 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客