|
今.天.是......2007 年 10 月 19 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-19
今日去行山耶
七點半和呀燕、Heidi、鋒鋒去食早餐
拉面只要18塊
還有飲料耶
好好味道喲
差不多九點就走到中心
見到呀dick
好像又老了耶
T^T
又看到其他朋友
有MAYMAY
玥晴
穎彤
方力申
Minnie
Marco
周星星
呀鬼
kama
呀朗
溫家明
原子筆
由荃灣城門水塘
走到大埔
行完針山再上草山
行上針山嗰陣
溫家明又要我等佢
= =
攪到我勁慢
不過算
我好好人的
午餐食三明治
又搶咗溫家明件雞翼
呵呵
太正啦
然後落山
我發覺我冇以前咁畏高
太高興啦
然後終於落咗山
去到分叉路
8個連minnie行下面
我同呀dick行佢上面上草山
其實好易行
全部斜路
落樓梯
我們用跑的
超正
我們比minne她們還要快呢
事實證明
上山快過落山
xDDDDDDDDDDDD
然後會合了仲有一條落山路
我們又用全跑的
溫家明想打我尖的時候
就
oh oh
仆低咗
親吻大地
結果比人狂串佢自作自受
然後鋒鋒又推跌咗穎彤
佢連牛仔褲都穿埋
慘慘-3-
-
返屋企
同布丁&Gm0玩三線
太好笑
他說要幫mum拿菜,不會cut線
之後會說byebye
= =
然後佢話去廁所
當我同布丁講佢會無端端88的時候
Gm0竟然靜悄悄回來
說:
邊個會無端端88?
超有萬聖節氣氛
xDDDDDDDDD
布丁電話突然冇電
搞到斷線
然後呀唐打黎
Gm0 on咗叫我打過去
我未回NO嘅時候
佢就off咗
我同呀糖講話打比Gm0先
再打返比佢
佢話唔得
然後布丁有重要事同我講
但又要用電話講
求咗佢好耐先肯cut線
(P.S.
♥ ::::: PuDDinG ™ !!` 說:
你同佢講
佢真係又好人
又令仔
打波又勁w0r
以下e句唔駛講...
上帝`我唔信實啦)
(我:xDDDDDDDDDDDD)
搞到我比人話重色輕友
(22:27:33
♥ ::::: PuDDinG ™ !!`
你衰啦你...你重色輕友 )
其實是呀糖唔比
嗚~
打完比布丁
然後順手打比Gm0
再叫佢駁比呀糖
三個人傾
超好笑
三個都搶著講嘢
都未聽過佢兩個咁健談
不過
Gm0:「
呀糖
你快d收線啦
唔好咗住xxxxxx呀」<-呢句
真係令我超級無奈
結果呀糖都冇因為咁而收線
不過就因為Kian叫佢去kian屋企
就同我地byebye lu
死kian!爛kian!
哼!
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 18 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-18
今日同Gm0傾電話
傾咗. . . .
我冇計過
淨知10點半度傾完
應該傾咗唔耐
但明顯冇上次咁少出聲
唔會諗唔到想講咩
有時覺得佢仲多嘢講過我tim
今次仲要係佢主動打黎
(佢話自己唔中意傾電話)
經過頭先短短嘅時間
我發覺佢真係好似家姐咁話
成日攪gag
好好笑
尤其係講到肥官
xDDDDDDDDDDDDDDD
超好笑
加上佢d朋友真係超癲
我估佢. . . . d朋友真係咩都唔驚
要比個gd佢. . . .地
xDDDDDDDDDD --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|