|
今.天.是......2007 年 10 月 22 日 星期一= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-22
6:45起身打比呀糖
因為佢琴晚叫我打去叫佢起身
琴日本來應承10:00打去
教佢做英文個present
不過9:50豬毛打黎
我又唔記得叫佢駁比呀糖
佢打咗好多次黎都唔通
(佢事後同我講)
真係好好好好好對唔住!!
不過講起黎
佢琴日唔知咩事
我叫佢估我係邊
佢一估就估中
= =
你地估下我係邊?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
我在廚房xD
是真的!!
因為媽媽在房
洗手間就對著外婆的房
九姨婆在廳睡
我只好在廚房= =
佢問我係唔係企係度
「我怕擔椅子會發出聲」
佢勁無奈就叫我坐地下
= =
我也十分無奈
半夜坐在廚房的地上談電話
不過由於今天要旅行
所以1點前就睡了
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 21 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-21
腳仍然是很痛!!
可我不理了`
先去學鋼琴再說
老師說
29/12有音樂會表演
我和sinsin要
獨奏一首+合唱一首
+牧童笛大合奏(每個人也要)
+司儀
超忙
所以不參加校際音樂節了
和sinsin走路回家
呀姨請我喝牛奶
sinsin卻喝mocha奶
我跟她說
下次介紹他給她認識
xDDDDD
下午在房間看書
有位謎樣的男生打來
大舅舅聽
他說像陳共富
= =
但是好像沒有打過給我
我想來想去也想不到耶
-
外婆買了燒鵝回來
大舅父可以吃
但我想吃就一手推開我
說要留給二舅父
可是二舅父次次黎到都未開飯就夾黎食
我不開心不是因為沒東西吃是因為不公平嘛
外婆也是重男輕女的
可我因為這點小事就哭了
T^T --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|