死んだ人間はどんな事をしても度に戻らない
これは真理だ。
               ---エドワード.エルリク
 

........2007 年 11 月 7 日  星期三=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-11-07
 

今天上學

見到n年冇見的陳顥彥

佢仲記得我

我嗰陣O晒

因為一、

佢讀羅桂祥

唔會搭西鐵

二、

佢套校服係格仔布的

原來佢呀媽要佢轉去旺角讀書

= =

住天水圍去旺角讀

佢呀媽搵黎搞

仲要佢n早起身

. . . . . . .

-

放學

家姐同珊兩位

都要我陪她們放學

追著我

/﹏\

好變態

頌頌更可怕

說帶我去找呀pan

其實是把我推到禧那邊去

超無奈的說

弄了好久

結果我陪小婕回家

超奇怪的說

不過也好

我是第一個陪她回家的人

^0^

她又請我食雪糕

很好的巧克力味道

^0^

小婕真是好好人喲

她回家的路挺長的

可是我認得回家的路

我太聰明~

-

和DicKY玩踩地雷

女生果然不遜

我一開始羸了三回

佢之後羸咗一回

xDDD

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-11-07 10:59 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


........2007 年 11 月 6 日  星期二=

[||!!◤°×  加油!     努力! !!           + +〞
--2007-11-06
 

哎yaya

今日本來冇嘢做

珊話5點走

本來不等了

誰知那唐思明

要我幫他車咕哩套

(其實是我很早答應了

不過沒有時間幫他

^_^A)

那沒有所謂啦

一邊車一邊等珊

家姐又要我陪佢走

我話唔得

要幫人車嘢

佢二話不說把我「的」到HEC室

見到Gm0

h!完

睇到佢做蘿蔔的口形

一望

原來蘿蔔同佢個fd係度

可恨布丁不在

家姐叫我

我即刻幫手開機車嘢

我又睇唔到有插頭

插咗去第二邊

= =

又比唐生串

佢車咗三條邊

發現第三條邊車斜咗

但已經到4:30

佢要走

要我陪佢

可我不行呀

我答應了要幫人家

怎能走呢?

然後我上返去

急急腳車完

我果然係天才

車得好令

xDDDD

(天音:自大狂)

然後唐生叫我幫佢d FD子

我又三兩下搞定

(其實弄了幾次)

結果那f.3的姐姐OO的看我

(雙眼閃閃發光)

又被稱「神手」了

xDDDDD

這糖也不是

只會叫那些難聽的外號

呵呵

心情又好起來

我離開的時候是5:00

心想該去找珊了吧

怎知道

她又不在課室

到操場問馮家希

他又不見她

呼~~

買了一枝橙汁

坐在椅子上唱

糖走過來

手上拿著作文

說不懂做

我一個轉頭

就不見了他

走到柱子後面

往右看

原來在通往禮堂的樓梯上

我一臉無奈地問

為什麼要坐在這裡?

原來是怕給老師找到要他留堂

(好像是這樣)

= =

作呀作 作呀作

被個管理員呀姨見到

問我地搞咩

我地話:作文~

姨:作文?洗唔洗係樓梯度作呀?

糖:要~有多d靈感丫嘛

姨:= =危險呀~小朋友

糖:唔危險~我唔細啦

me:= =

我被弄得超O

作呀作 作呀作

又見到Gm0

加馮家希

馬俊偉

等n多人

一邊傾一邊作咗好耐

終於作好

幫佢交埋

任務完成

已經6點

係時候返屋企lu~

--
﹡`0 只要笑就好 xD  xDD°+__/]]
"H0_寫日誌的時間:2007-11-07 10:31 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


edp6e32
暱稱: `コウ=]
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
検定☆


好友名單
[_薯仔_]
[_小婕_]
[_小艾_]
[ °++藝姐×°∴﹢]
[_白汶蚊蚊_]
*X.sinsin╮|︴
[_PaU`liM_]
文章分類
全部 (663)
YUI∼ (4)
我的惡魔未婚夫 (7)
萌戰09~!!! (12)
萌戰10~!!! (2)
歌詞 (6)
未分類 (632)
最近訪客
最近沒有訪客