|
今.天.是......2007 年 11 月 7 日 星期三= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-11-07
今天上學
見到n年冇見的陳顥彥
佢仲記得我
我嗰陣O晒
因為一、
佢讀羅桂祥
唔會搭西鐵
二、
佢套校服係格仔布的
原來佢呀媽要佢轉去旺角讀書
= =
住天水圍去旺角讀
佢呀媽搵黎搞
仲要佢n早起身
. . . . . . .
-
放學
家姐同珊兩位
都要我陪她們放學
追著我
/﹏\
好變態
頌頌更可怕
說帶我去找呀pan
其實是把我推到禧那邊去
超無奈的說
弄了好久
結果我陪小婕回家
超奇怪的說
不過也好
我是第一個陪她回家的人
^0^
她又請我食雪糕
很好的巧克力味道
^0^
小婕真是好好人喲
她回家的路挺長的
可是我認得回家的路
我太聰明~
-
和DicKY玩踩地雷
女生果然不遜
我一開始羸了三回
佢之後羸咗一回
xDDD
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 11 月 6 日 星期二= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-11-06
哎yaya
今日本來冇嘢做
珊話5點走
本來不等了
誰知那唐思明
要我幫他車咕哩套
(其實是我很早答應了
不過沒有時間幫他
^_^A)
那沒有所謂啦
一邊車一邊等珊
家姐又要我陪佢走
我話唔得
要幫人車嘢
佢二話不說把我「的」到HEC室
見到Gm0
h!完
睇到佢做蘿蔔的口形
一望
原來蘿蔔同佢個fd係度
可恨布丁不在
家姐叫我
我即刻幫手開機車嘢
我又睇唔到有插頭
插咗去第二邊
= =
又比唐生串
佢車咗三條邊
發現第三條邊車斜咗
但已經到4:30
佢要走
要我陪佢
可我不行呀
我答應了要幫人家
怎能走呢?
然後我上返去
急急腳車完
我果然係天才
車得好令
xDDDD
(天音:自大狂)
然後唐生叫我幫佢d FD子
我又三兩下搞定
(其實弄了幾次)
結果那f.3的姐姐OO的看我
(雙眼閃閃發光)
又被稱「神手」了
xDDDDD
這糖也不是
只會叫那些難聽的外號
呵呵
心情又好起來
我離開的時候是5:00
心想該去找珊了吧
怎知道
她又不在課室
到操場問馮家希
他又不見她
呼~~
買了一枝橙汁
坐在椅子上唱
糖走過來
手上拿著作文
說不懂做
我一個轉頭
就不見了他
走到柱子後面
往右看
原來在通往禮堂的樓梯上
我一臉無奈地問
為什麼要坐在這裡?
原來是怕給老師找到要他留堂
(好像是這樣)
= =
作呀作 作呀作
被個管理員呀姨見到
問我地搞咩
我地話:作文~
姨:作文?洗唔洗係樓梯度作呀?
糖:要~有多d靈感丫嘛
姨:= =危險呀~小朋友
糖:唔危險~我唔細啦
me:= =
我被弄得超O
作呀作 作呀作
又見到Gm0
加馮家希
馬俊偉
等n多人
一邊傾一邊作咗好耐
終於作好
幫佢交埋
任務完成
已經6點
係時候返屋企lu~ --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|