|
今.天.是......2007 年 10 月 30 日 星期二= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-30
今日返學又見小學同學
今次係羅琬澄
見到面
有個同學係佢隔離
我都唔知講咩好
唉~
難道我和小學同學的話題
已愈來愈少了?!
-
中文小測同作文都係差0.5分同小Q同分
T^T嗚~
次次低佢0.5
-
煮面篇作文太好笑
黑社會
佢話小有兩個死黨
係「薯薯」同「濂濂」
上到中學分開咗
之後社會動盪
非常黑暗= =
人人都要加入黑社會先可以保命
(下)
仲唔係人人有得加入
要心態夠狠
殺人手法又要狠
= =
一入到去見主席
薯薯上氣不接下氣喘著氣走音地說
「煮面?!」
我上氣不接下氣喘著氣沒有走音地說
「薯薯?!」
= =
然後薯薯即刻升佢為副主席
= =
又唔知點
「濂濂」係度掃地
然後就比人砍咗個頭落黎
比「倍倍」狂吻
(下 0_0||| )
然後煮面坐住「自由流星號」
(KiaN= =
自由浪客+流星.偉)
薯薯坐住「陳偉號」
(坐自己麼?陳偉浩= =)
又神奇地轉體360度
翻騰二周半
加個燕式平衡
10分!
仲要叫「max!」
(抄衝鋒21的吧)
= =
唔記得結局係咩
不過佢結果係因為寫錯三個字而. . . . .
= =
今日返學幫手做咗陣壁報
(天音:好似搗亂多D)
見到Gm0
睇佢手裡面攞住包維他奶
就話:
我又飲!
佢話:
你飲咗我飲咩?!
好笑= =
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 29 日 星期一= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-29
M0CHA_B生日快樂~
有冇d咩生日願望呢?
話比姐姐聽
哈哈
祝:
愈大愈令仔~(-0-)
成績節節上升(尺尺可以嘛?)
食多d好味既野
得到你所想的怏樂..
事事順利~
又大一歲啦~
唔好唔記得仲有fd同我
係你背後撐你
唔好成日收收埋埋唔講
要話我地知先得嫁
要加油哇.\"/.
by:皓 --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|