|
今.天.是......2007 年 10 月 14 日 星期日= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-14
今日去red cross CMT
係鄧?棠
超近
p.s.泥膠槍係助理訓練隊長0.0
識到好多fd
有KK
Ken
呀妃
呀芬
呀如
呀汐
倩女
annaliese
小虫
john
仲有n多
呵呵
-
今日同Gmo & 之之玩三人會議
太好笑
高比身痕
= ="
蘿蔔
超好笑
14/10/2007 20:20:59
- *【= ◆°SEvEn ﹢豬毛﹏-
♥ :4:9:8:31: PuDDinG ™ !!`, "|-| 0____19號「物體」
佢帶波上籃~本身丫sir想叫高比拜仁
14/10/2007 20:21:06
- *【= ◆°SEvEn ﹢豬毛﹏
- ♥ :4:9:8:31: PuDDinG ™ !!`, "|-| 0____19號「物體」
之後炒左
14/10/2007 20:21:14
- *【= ◆°SEvEn ﹢豬毛﹏
- ♥ :4:9:8:31: PuDDinG ™ !!`, "|-| 0____19號「物體」
變左身痕@v@
= =
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
仲有今日第一次聽佢把聲
第一句就嚇死咗
勁似某人把聲
= ="
((((唔好學咁多kian呀
PS 好想食水煮魚呀~~
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 13 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-13
今日又去「企」
超無奈= =
布丁想影蘿蔔
(咁岩我帶咗相機)
不過影咗四次都唔得
第一次
對面有堆女仔望住佢
仲話:「有咩好影丫」
第二次
見到蔡sir
佢著住
淺藍色上衫
淺啡長褲
仲攞住本綠色的書書
同我地say hi
問:
「你地黎元朗踩單車?」
搞到我地勁無奈
我即刻話係陪佢黎
然後布丁話
掛住基元(外加拍手)
^_^A
之後佢好醒咁轉話題
呀sir返黎做咩丫
. . . . . . . .
第三次
見到芝的fd子x3
第四次
D f.1仔左住
搞到佢超嬲
去買冷面&飲品
同都嗰班女仔
布丁買冷面同椰香小波子
我就買咗朱古力小波子
然後
竟然比我地見到翠兒!!!
我想影相
不過. . . . .唔成功
然後去咗蝶翠峰

一路行. . . . .

一路行. . . . .

一路行. . . . .

見到la~~~~

到了!!!
我地先入會所
不過
唐生又話唔洗證
我一推
撞死我
= =
開唔度
死人唐思明呃我
T^T
結果人地出先入得


然後去咗兜
見到隻BB雪橇犬
不過已經超大隻

然後行去kian嗰座

行行行
到咗唐生嗰座

之後去咗
遊樂場!!!!!!!!!!!!!!!

反咗.. . . .
石春路

還好不是太痛
(我好久沒走過了)
搵咗好耐
原來泳池係要上二樓嫁
= =

仲有我地發現
一樓係有露台嫁

仲有魚池
= =
同我屋企比真係. . . . .

^
'
'
懷疑係kian的home
-
同蝶翠峰byebye後
就去食晚餐

餐廳廳~~

我們的腳
加上蚊香
= =

兩人$38蚊就飽飽
佢仲唔收茶錢tim
感動~
(原本每人多5蚊)
然後就搭車車返家了~~
(當然要先行漫漫長路去車站啦) --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|