|
今.天.是......2007 年 10 月 27 日 星期六= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-27
今日太正
去YLT (camp)
一去到集合地點
見到羅生同陳樂施
羅生仲要唔「涉」衫
想比人罵死
轉個街角
見到呀兒
呀芬
呀如
呀妃
(CMT識的)
仲有朱俊文等人
呵呵
如此一來
就起碼有10個識的
上到車
係咁同羅生and施傾計
轉下眼就到
去到分組
我同呀芬一組
超正
^0^
我係第四組
有:
呀芬
呀如
呀細
CaFe
小白
WiNky
ManDy
CherRy
紫菜
呀mo
KelLy
021
KarEn
導師係立魚同肥仔
我地的大本營係燒烤場
超正的說
我有點活動是我那組羸
高興
其實最高興是
我的付出能幫到她們啦
有個GamE
是說我們一行人流落到荒島
有一塊神奇布
可以做出五種物品
給我們在島上生存五天
我們第一時間說
多啦A夢= =
有他就什麼都有啦
然後立魚超= =
說:
如果只能用五分鐘呢?
當然是立即把百寶袋拿下來~~
再一次= =
如果冇多啦A夢呢?
咁就要間大屋
裡面要全包!
徹底地放棄= =
xDDDDDDDDD
晚上
我地竟然訓塌塌米~~
以我所知
得三間是塌塌米房間呢~
超讚的說
我旁邊是呀芬&紫菜哪,,呵呵
不過,,有一幫姐姐很努力溫書
卻被一個check房間的姐姐叫走啦
-3-
12時多就睡啦zzzzzzz
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 26 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-26
mz 吳串d男仔好正呀
I 心 mz 吳~
xDDDDDDD
英文
有d位再調過
攪咗成堂
午膳去咗操場
又見到Gm0
今天的第n次
同小尹去咗搵呀糖
問佢借夏娜
佢叫我今晚打比佢
又唔講幾點
= =
放學練朗誦
5點練完
去咗B班門口
同陳松禧等我知己
佢鈿妹
陳佩珊
等呀等
比呀糖打咗幾下
= =
等呀等
終於5點半
同陳松禧上去513搵
D高from姐姐話放咗
我地去操場
又搵唔到
上1B
佢同學話陳松禧靚仔
= =
好串
之後上2B
有人話佢走咗
我地再去操場
結果係地下走廊見到佢
= =
累死了
行返上2B
又見到唐生
又打我
= =
彭艷霞的藍莓醬好好味
xDDDDDD
見到一個男仔奉住一個女仔塊面
一啖. . . . .
咬落去
個男仔正變態啦
咁都得
之後等吳on ki
等到6點
佢家政學會
整芒果蛋糕
韓欣玲嗰個倒了
嗚~
吳onki唔比得我地食
因為. . . .
仲要雪5個鐘
!!!!!!!!!!!!
諗住同onki返屋企
點知佢以為我地唔等佢
走咗
結果
我、知己同佢呀哥返屋企
6:50先返到
累= = --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|