|
今.天.是......2007 年 10 月 23 日 星期二= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-23
今日走火警
見到蘿蔔
仲聽到佢對住弛弛講粗口
超= =
-
oh!
kian 版畫堂又正到成褲油墨
今次係黃色
超慘
唉
-
同家姐
陳松禧
陳佩珊
羅佩婷
吳安琪
一起搭車返屋企
見到個呀爸
搶咗個仔的發達通
唔比佢出去
佢自己就出咗去
個細路係咁喊
真係慘
然後去咗安琪的家
又見到頌頌
仲係佢屋企食
佢呀爸竟然煮咗十碟餸
飽飽
用吳安琪的MSN
同黃晴洛講咗幾句
好好笑
8點幾先返屋企
不過
我同佢住同一個屋苑
xD
-
結果冇同布丁睇蘿蔔
第一次打去叫我半個鐘後再打
第二次打去叫我10mins後再打
之後第一次打去就打唔通
佢同我講佢4:25就到咗
等我電話
又三個體育館門而不入
Gm0仲要叫咗蘿蔔去
結果搞到佢唔開心
SOR''
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 10 月 22 日 星期一= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-10-22
今日學校旅行
去鯉魚門渡假村
朝早返學見到Gm0
佢同我hi
不過比後面嗰兩個人話
「我叫咗你三次都唔應」
xDDDDDDDD
車程大約一個鐘
我同小尹坐
呀sir同新同學坐我地前面
原來呀sir帶咗NDS
我同佢地仲搶咗黎玩
(pasu、monkey、小尹、薯仔、Lim、me)
到咗營地
導師講咗一陣
就各自去玩
我就去唱K
不過好少E班
B班最多
唐生、陳松禧、簡淑欣、彭艷霞. . . . . .
好多
發現咗樣嘢
原來B班有幾個女仔唱歌幾好聽
^0^
而且beatrice唱歌都好好聽丫
xDDDDDDDD
然後去燒烤
估唔到
一燒竟然燒咗三個鐘
我地一開始
(我地:me、小尹、丁丁、倍賢、秋燕、crazy、bread、rainy)
派嘢混亂
AB餐d蕃薯丫栗米丫
一d唔夠一d冇
班會買的面包冇人攞
個火又細
我地隔離班男仔要爆啦
xDDDD
佢地將d廁紙拿去燒
又學我地用蜜糖
= =
不過. . . .
都係唔得
結果佢地就放棄咗
我地燒到一半
就只係得返我地同c班的一組女仔
同mz chan& 李sir
18個人
每人都有唔同嘅工作
小尹餵我地食嘢同塗蜜糖
倍賢幫我地買嘢飲
丁丁& crazy搧火
丁丁& rainy加碳
其他加埋我負責燒
(丁丁& crazy & rainy都有燒)
嗰度真係幾晒下
我帶咗帽
不過佢地就冇= =
慘慘-3-
燒燒燒燒燒燒燒燒燒
我食咗
4粒魚蛋
4塊紅腸
兩條香腸
兩舊金沙骨
兩隻雞翼
一塊豬扖
三塊面包
好好好好好好好好好飽
= =
結果我們十八人3:15先走
(搞到我冇得玩繩網
-3-)
不過就比mz chan& 李sir讚
呵呵 --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|