|
今.天.是......2007 年 11 月 2 日 星期五= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-11-02
今日冇落雨
gd~~
本身以為禧今日都要7:30返
我遲咗起身
心諗千祈唔好等我
如果唔係實遲到
係長斜路見到陳共富同mz 蔡
mz 蔡幾乎見唔到我
佢話我著咗制服唔認得我
= =
上到去
竟然見到珊&禧
感動到想咀埋去
>3<
原來佢地7:50先要到
ku
返到去勁涷
我仲要著背心冷衫
涷到死
問薯仔借
不過佢話小Q嗰件唔岩佢
要我還
嗚~
但我都係還咗
因為我仲有背心冷衫
佢咩都冇
上晝狂遞水
最好笑係
蘿蔔又黎
我又遞水比佢]
我以為佢用完按摩膏
想攞走
佢突然話
田皓,,我仲要用
(唔知係唔係咁
不過佢一定有講我名)
我-0-咗咁轉身
問佢點解會知
有個人答
佢黎得太多]
人地成日叫你
所以記得
xDDD
(= =)
仲有沙頭角跌傷咗
江慧敏佢地幫佢消毒
貼紗布
我一叫郭鈞漢!
個個話佢好受歡迎
然後佢下晝搵我
話塊紗布痴住個傷口
勁痛
我就叫馬生幫幫佢
馬生話
出血水
要消消毒喎
哇
輕輕掂佢都痛都面容扭曲
(因為馬生幫佢消毒嗰陣
我係沙頭角隔離)
我叫佢咬我
佢又唔咬
算!
佢問有冇淨係痛一下
馬生話有~~
(奸笑)
就係勁乸的噴霧膠布
我都係見過一次
佢一噴
沙頭角乸到眼水都瞟出黎
真係= =
然後佢已經唔敢噴出血水嗰隻腳
= =
食飯同布丁
家姐
&木瓜奶去
竟然見到蘿蔔
-0-
布丁唔洗食都飽啦
xDDDDD
家姐真係= =
佢係又打唔係又打木瓜奶
唉~]
(d嘢都幾好味)
布丁裝作不認識我們= =
我走的時候
還和蘿蔔說bye bye~
布丁更加無奈了
下晝頒獎
又要企
= =
放學見到布丁
同海燕
佢地話見到Gm0
xDDD
同家姐
呀pan
珊&禧搭巴士放學
坐最後嗰排
勁多風吹我隻腳
搞到成身都好涷
結果成程車
都捉住禧隻手取暖
cool~
佢就zzz
然後就同家姐落車
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 11 月 1 日 星期四= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-11-01
施姐&呀詩生日快樂
-
第一次雨中運動會!!!
同珊&禧返學
禧太好笑
明明運動場係前面
佢話:
不如我地跑啦~
= =
返到去
遊蕩咗一陣就點名
呵呵
好多人冇紅T呢
xDDD
經過超悶的開幕後
仲有N耐先當值
我地坐埋一堆取暖
呀lung坐李嘉詠上面
李嘉詠坐「希希」(莊永希)上面
我坐佢地隔離
然後呀lung坐我上面
羅生坐希希上面
我挨住希希
麥麥挨住我
搞到我唔想去當值
一當值就有人同我講
女丙一百米第二次召集
= =
結果要猩猩代我
SOR"
落場跑嗰陣落雨
我嗰組個個著釘鞋
我冇著
哈
冇跣死又冇跑包尾
幸運~
加上我又唔出盡力跑
(太懶)
本身又跑得慢
(就算我出盡力跑都係第6)
竟然冇包尾
xDDD
(天音:咁都好笑= =)
由於落雨
擲壘球&跳遠取消
呼~
中午搵唔到布丁
(我地十一點幾放
佢地仲上緊堂
點搵?)
冇同佢食lunch
同家姐&陳巧欣食
食吉野家
午肉飯
見到希希
呀lung
麥麥
呀媽
關x言
都唔係問題
竟然仲有莫生
真的是吃不消
佢兩個仲話叫佢過黎同枱
= =
分明玩嘢
食完飯
下晝社際接力
超正
雖然要狂遞水
擰樽蓋擰到手都痛
(唔知係唔係咁寫)
呼~
今日我遞水同按摩膏比蘿蔔
布丁實恨死
xD
同家姐返屋企
累= = --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|