|
今.天.是......2007 年 7 月 4 日 星期三= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-07-04
今日放學同之後出街
都見到呀鬼(f.3的)
呵呵!
---------------
呀鬼話比中學「否」出來
唔可以讀我學校隔離嘅白約翰la
連我嗰間基元同隔離嘅基朗
都冇位收
><
咁我以後返學
就冇咩機會見到佢la
T^Tt^t
==========================
終於做好專題報告嘅模型la
^^
==========================
琴日同自稱「地雷王子」的malau
玩踩地雷
玩了?盤
嬴了2盤
滴滴滴...
----------------
今日同ar lung玩
26(我):6(佢)
滴滴滴
----------------
同呀糖玩
玩兩盤
一勝一負
(佢嬴過洛
但我冇嬴過洛...
唔知點解可以嬴度一盤)
^^
--
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
|
今.天.是......2007 年 7 月 3 日 星期二= |
|
[||!!◤°× 加油! 努力! !! + +〞
--2007-07-03
今日又對卷.....
中文,,
閱讀:74.5/100
寫作:35.5/50
list:17/30
oral:20/30
持續評估:80.1/90
總分:227.1/300
數學,,
卷:132/140
總分:187.?/200
歷史,,
卷:56.5
總分:160.8
電腦,,
死了
卷:37/100(不合格...)T^T
(根據我所知,
全班得三個人合格
[其實應該還有但我不知],
分別是
johnny仔
小Q
金x3金x3)
總分:C(E合格)
視藝,,
總分:83(A)(全班最高)
^^
==========================
今日去做專題
做完用了
半小時玩ture or dare
每人一定有一次dare
好好笑
之之:
......唔講
陳財政:
大叫+做動作「我愛八兩金」x3
陳?希:
行cat walk....
我:
......唔講
許sir:
扮天鵝湖...
Tracy:
仙女下凡...
^^
太好笑了 --
﹡`0 只要笑就好 xD xDD°+__/]] |
|
|
« | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | ... | 332 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|