| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 2 日 星期五  |
| 2008-05-02 |
分類: 未分類 |
事實上..我是個廢人
什麼都比不上你
真的不甘心一次又一次的敗給你
但不甘心又怎樣
這結果根本無可改變
你..永遠都是強者
而我..也永遠只是一個弱者
相對地來說..
你叫我不要緊張成績
可是..你永遠都不會明白
一次又一次失敗的那種感覺..
我不想再輸了
我 想 放棄...
打敗你..是一件絕對無可能的事
我亦只可永遠跟在你的後面..
昇哥話: 明知輸..中要鬥黎中咩
放棄吧...
也許..我終於明這道理了
繼續的鬥落去..
傷心的只會有自己...
如其這樣..我寧可放棄!!!
P.S. 我秃廢...我認..
投降吧 認命吧 就痛苦一下...
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
| 2008-05-01 |
分類: 未分類 |
今天又再次飲了很多啤酒
而家個頭好痛
超想打人
今天只是跟女仔去打波姐
就係今俾人問問問
大佬牙
好煩+
PLZ...不要再問我這些問題了 |
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
| 2008-04-30 |
分類: 未分類 |
今天
我要宣佈
我....
絕對的..
破產了!!!
現在得番廿幾蚊
..唉
又要做窮鬼..
如果我可以中六合彩幾好呢
我5要今貪心..
我5洗幾十萬至幾百萬
我有5千蚊...就己經好開心+啦
..現在最需要的
就是
錢 |
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
| 2008-04-29 |
分類: 未分類 |
am 切切底底的炒了
2/14
真的想哭..絕對估到到這樣的低分
唉..只怪自己無寫步驟.
連步驟分都無得攞
最衰都係cmh...平時話d今簡單既野都寫
搞到我而家無寫..
今就無晒d分
真係好想打你...
唉..算啦..
現在真的想喊.
但又欲哭無淚..
唉..我決定了
大考的一擊..
我跟am拼命
我一定要合格!!! |
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
| 2008-04-28 |
分類: 未分類 |
今日係去toilet既時候
咬左柴...
痛到痴媽b..
隻左腳腫到豬蹄今
又整親舊患..
唉..舊骨越突越出
夜晚叫嫲嫲幫我茶跌打酒..
嗚..她說..我舊患傷得太嚴重
如果再傷的話.
就可能無可能再好番..
甚至舊骨永遠都5會縮番去入
老左有機會行5到路..因為舊骨移左位
唉..我真係5可以今牙
我真係好中2打波同踢波..
腳牙腳..5該你生性d啦..
求下你...
神牙..求下你保佑我隻天殘腳!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|